اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه کتابداران کانون‌های مساجد

برگزاری دوره آموزشی "نرم‌افزار مهر مساجد" در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌جنوبی از برگزاری دوره آموزشی "نرم‌افزار مهر مساجد" ویژه کتابداران این کانون‌ها خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی "نرم‌افزار مهر مساجد" در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان زاهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت یک روز همزمان با پنجم دی‌ماه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود.

وی از حضور 30 کتابدار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در دوره آموزشی نرم‌افزار مهر مساجد خبر داد و گفت: از این تعداد هشت کتابدار زن و مابقی کتابداران مرد در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌جنوبی ادامه داد: از شهرستان‌های بیرجند 13 نفر، قاینات پنج نفر، سربیشه چهار نفر، سرایان سه نفر، بشرویه، ‌درمیان هر کدام  یک نفر و فردوس نیز سه نفر در دوره آموزشی نرم‌افزار مهر مساجد شرکت می‌کنند.

زاهدی، مدیریت کتابخانه را مهم‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزار مهر مساجد در کتابخانه‌ها دانست و تصریح کرد: این نرم‌افزار در دو نسخه مهر مساجد یک و دو تهیه و در اختیار کانون‌های فرهنگی مساجد قرار گرفته و به صورت پیش فرض، 40 هزار جلد کتاب در این نرم‌افزار ثبت شده است.

وی افزود: پس از اتمام این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/69008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول