اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان:

باید 3 برابر نیم فصل اول امتیاز بگیریم / رفع مشکلات صنعت نفت نیازمند کار کارشناسی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان گفت: در نیم فصل دوم باید سه برابر نیم فصل اول امتیاز کسب کنیم.

باید 3 برابر نیم فصل اول امتیاز بگیریم / رفع مشکلات صنعت نفت نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسعود رضاییان در نشست خبری باشگاه صنعت نفت آبادان که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات آبادان برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکلات پیچیده کنونی نفت آبادان نیازمند کار کارشناسی و زمان مناسب است.

وی افزود: برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باید تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده شود تا به اهداف خود برای بقا دست یابیم.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان ادامه داد: برای رسیدن به ساحل آرامش در جدول رقابت‌های لیگ برتر و بقا در این مسابقات به 42 امتیاز نیاز داریم.

رضاییان تصریح کرد: این بدان معنا است که در نیم فصل دوم باید سه برابر امتیازات نیم فصل اول را کسب کنیم.

وی ادامه داد: کسب بیش از 30 امتیاز در نیم فصل کار بسیار سختی است چرا که تیم‌های بالانشین جدول رقابت‌ها با همین امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: ما نیز قبول داریم که بازیکنان جذب شده بازیکنان طراز اولی نیستند اما این نکته را باید توجه داشت که در بسیاری مواقع بازیکنان با تغییر باشگاه توانسته‌اند دوباره متولد شوند و بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش بگذارند.

رضاییان افزود: امیدواریم بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده‌اند نیز بتوانند شرایط بسیار خوب گذشته خود را بازیابند و نقش ناجی تیم را ایفا کنند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به آینده بهتر باید گذشته را به خوبی بررسی کرد و اشتباهات و عبرت‌های آن را آموخت و البته این موضوع امری زمان‌بر است.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان در پایان بر حمایت همگانی از تیم نفت آبادان تأکید کرد و گفت: البته باید واقعیت‌ها را نیز به مردم گفت و امید واهی نداد.

انتهای‌پیام/72008/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول