اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس:

ترسی از رقابت در خط دفاعی صنعت نفت ندارم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در صورت جذب مدافع در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر از فضای رقابتی ایجاد شده استقبال می‌کنم.

ترسی از رقابت در خط دفاعی صنعت نفت ندارم

سجاد مشکل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل پیکان به نمایش گذاشته و حتی می‌توانستیم تیم برنده میدان در زمین حریف باشیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در یک صحنه در بازی مقابل پیکان لیز خورده و نزدیک بود که حریف را در موقعیت گل قرار بدهم که البته بلافاصله بعد از این اشتباه از همبازیان خود عذرخواهی کردم.

مدافع آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت از ادامه مسابقات لیگ برتر کشور گفت و افزود: خوشبختانه انگیزه‌هایمان برای حضور در دور برگشت مسابقات بسیار بالا رفته و با هدف بقا در لیگ برتر وارد بازی‌های نیم فصل دوم می‌شویم.

وی با اشاره به نخستین مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در دور برگشت مسابقات لیگ برتر گفت: در دور رفت نیز به هیچ عنوان مستحق شکست در بازی مقابل پرسپولیس نبوده و با هدف جبران آن باخت پای به میدان حریف می‌گذاریم.

مشکل‌پور خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم در نقاطی که ضعف داریم نیمه دوم رقابت‌های لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: نه تنها ترسی از جذب بازیکن جدید نداشته بلکه از فضای رقابتی ایجاد شده استقبال کرده و فکر می‌کنم موضوعی که در حال حاضر حایز اهمیت بوده موفقیت نماینده آبادان در لیگ برتر است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر با کسب 11 امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت.

 انتهای پیام/2329/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول