اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان:

مستحق باخت نبودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: فیلم بازی‌ مقابل سپیدرود رشت گواه این موضوع است که مستحق شکست نبودیم.

مستحق باخت نبودیم

علی فیروزی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: به دنبال توجیه شکست مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت نبودیم اما فیلم بازی را در اختیار داشته و این فیلم گواه این موضوع است که مستحق شکست نبودیم.

وی از دیدار تیمش مقابل نماینده رشت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت و افزود: چهار بازیکن اصلی را در اختیار نداشته ضمن اینکه در حالی پای به این مسابقه گذاشته که مهاجم صرف در زمین نیز نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در همین خصوص خاطرنشان کرد: در حالی بازی را واگذار کرده که یک بر صفر جلو بوده و با اشتباه فردی 2 گل را دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود نیز بعد از اتمام مسابقه گفتند که تیم فوتبال صنعت نفت نوین استحقاق قرار گرفتن در جایگاه‌های بالاتر جدول را دارد.

فیروزی بازی هفته آینده تیم خود مقابل تیم سیاه‌جامگان مشهد را حساس خواند و تصریح کرد: با تیمی مسابقه داریم که با توجه به بالانشینی در جدول رده‌بندی مسابقات از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید به جایگاه سیاه‌جامگان در جدول رده‌بندی مسابقات توجه نکرده و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان افزود: تیم نفت نوین مجموعه‌ای تمام بومی بوده که باید مورد حمایت تمام علاقه‌مندان به فوتبال در آبادان قرار گیرد.

گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در آخرین مسابقه خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود، سپیدرود رشت شد. همچنین نماینده آبادان در لیگ دسته دوم کشور در آخرین هفته از نیم‌فصل این بازی‌ها میزبان سیاه‌جامگان مشهد است.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول