اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال نفت آبادان:

سیاست حضور در جام حذفی را باشگاه تعیین می‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سیاست چگونگی حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور را باشگاه تعیین می‌کند.

سیاست حضور در جام حذفی را باشگاه تعیین می‌کند

سعید سلامات امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: بعد از چهار روز استراحت، نخستین تمرین تیم فوتبال صنعت نفت شنبه زیر نظر من در زمین پیروز آبادان برگزار شد.

وی با اشاره به بازگشت آلفردو کاسیمیرو از پرتغال و حضورش در تمرینات تیم صنعت نفت افزود: این مربی از زادگاهش به‌تازگی بازگشته تا تمرین‌های ما با حضور آلفردو برگزار شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به حضور تیمش در مسابقات جام حذفی کشور عنوان کرد: در هر صورت سیاست چگونگی حضور در مسابقات جام حذفی را باشگاه تعیین می‌کند و کادر فنی نیز در این خصوص تابع تصمیم باشگاه است.

وی در همین خصوص با اشاره به اینکه تنها 32 تیم در این جام حاضر هستند، ادامه داد: با 2 پیروزی می‌توانیم به مراحل بالای مسابقات راه پیدا کرده و انگیزه را در میان بازیکنان و هواداران بالا ببریم.

سلامات از آمادگی تیم فوتبال صنعت نفت برای رویارویی با نیروی‌زمینی تهران در چارچوب مسابقات جام حذفی خبر داد و تصریح کرد: همه بازیکنان آماده این مسابقه بوده و تنها حبیب دهقان با سرماخوردگی مختصر مواجه است و این بازیکن نیز دویدن دور زمین را از روز گذشته آغاز کرده است.

گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور روز جمعه بیست و چهارم آذرماه میهمان نیروی زمینی تهران است.

همچنین برنده دیدار صنعت نفت و نیروی‌ زمینی در مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف تیم پیروز مسابقه راه آهن و شاهین بوشهر می‌رود.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول