اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمانشاه:

تنوع فعالیت‌های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت مشهود است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمانشاه گفت: تنوع فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کانون اصلاح و تربیت مشهود است.

تنوع فعالیت‌های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری زندان‌های استان کرمانشاه‌، محسن زرین‌ماه در بازدید از کانون اصلاح و تربیت استان با اشاره به وضعیت کانون‌های اصلاح و تربیت نسبت به سایر مراکز تأمینی و تربیتی، بستر آموزشی و تربیتی فراهم شده و نحوه سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به مددجویان این مرکز را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

وی ادامه داد: تنوع فعالیت‌های فرهنگی و دینی به خوبی مشهود و رویکرد آموزشی و درمانی بیانگر تدبیر و تلاشی است که در راستای اصلاح و تربیت نوجوانان صورت گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: وضعیت موجود کانون اصلاح و تربیت نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و تغییرات چشم‌گیری در همه سطوح آموزشی‌، فرهنگی‌، تربیتی‌، بهداشتی و درمانی به‌وجود آمده است.

منوچهر پروینی افزود: شادابی و پویایی مددجویان و مشارکت فعال آنان در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی متأثر از توجهی است که در راستای ارتقای سلامت روحی و روانی آنان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اقداماتی که در راستای کاهش مشکلات مددجویان و فراهم کردن زمینه ورود آنان به جامعه انجام گرفته باید از توان علمی‌، امکانات و پتانسیل سایر مراکز آموزشی و تربیتی استان نیز بهره‌گیری کنیم و با ریشه‌یابی علل و عوامل بروز بزه در جامعه پیشگیری لازم را به عمل آوریم.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول