اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب مراغه خبر داد

ایجاد بزرگ‌ترین کارگاه قالی‌بافی زندان‌های کشور در مراغه

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: با ایجاد بزرگ‌ترین کارگاه قالی‌بافی زندان‌های کشور با بیش از 31 دار قالی، سالانه بیش از 250 متر فرش ابریشم ابریشمی و پشمی بافته می‌شود.

ایجاد بزرگ‌ترین کارگاه قالی‌بافی زندان‌های کشور در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، محمد دیزجی ظهر امروز در بازدید فرماندار و مسئولان مراغه از زندان این شهر مراغه اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری هشت میلیارد ریال و ایجاد سه کارگاه تولید لباس، بافت فرش و گلخانه تولید محصولات باغی برای 200 نفر در زندان مراغه شغل ایجاد شده است.

وی افزود: با ایجاد بزرگ‌ترین کارگاه قالی بافی زندان‌های کشور با بیش از 31 دار قالی، سالانه بیش از 250 متر فرش ابریشم ابریشمی و پشمی بافته می‌شود.

دیزجی از ایجاد دوره‌های حرفه آموزی در زمینه فنی و حرفه‌ای، قالی‌بافی، خیاطی و بافت تابلو فرش در زندان مراغه خبر داد و افزود: در این دوره‌ها بیش از 300 نفر از ابتدای امسال آموزش دیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه در ادامه افزود: امسال در مراکز ترک اعتیاد مراغه نیز 12 کارگاه اشتغال برای کسانی که اعتیاد خود را ترک کرده‌اند دایر شده است.

وی از آزاد هشت زندانی جرایم مالی با اختصاص 300 میلیون ریال در ماه‌های گذشته خبر داد.

در این بازدید فرماندار، رئیس دادگستری مدیر عامل و هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان مراغه، رئیس زندان مراغه، مشکلات زندانیان را بررسی کردند.

انتهای پیام/60007/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول