اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی خانه کارگر ایران مطرح کرد

حضور 5 میلیون زندانی در مهد دموکراسی

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور 10 میلیون زندانی در جهان، گفت: حدود نیمی از زندانیان در آمریکا محبوس شدند.

حضور 5 میلیون زندانی در مهد دموکراسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شامگاه امروز با حضور عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد ساری، کنگره خانه کارگر مازندران برگزار شد.

این کنگره به بررسی مشکلات پیش‌روی خانه کارگر در مازندران و کشور پرداخت.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و معاون امور استان‌های خانه کارگر از میهمانان ویژه این کنگره هستند.

حسین کمالی عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در بخشی از سخنانش در این کنگره اظهار داشت: در دنیای امروز شرایط سختی بر انسان‌ها حاکم شده است و ناآگاهی در جامعه جهانی موج می‌زند.

وی تصریح کرد: عده‌ای در این دنیا تا دندان مسلح وجود دارند که هر روز به دنبال ساخت سلاح‌های نو هستند و ساخت سلاح‌های هسته‌ای شاید آخرین دستاورد این عده نباشد.

کمالی در ادامه با اشاره به مطرح شدن جنگ ستارگان توسط برخی‌ها در این دنیا بیان داشت: با مطرح شدن مسئله جنگ ستارگان، اینها به دنبال نابودی انسانیت در روی زمین هستند و می‌خواهند با مطرح کردن جنگ ستارگان انسان‌ها را طعمه خویش کنند.

این عضو خانه کارگر با اشاره به حضور 10 میلیون زندانی در جهان که حدود نیمی از زندانیان در آمریکا محبوس شدند، خاطر نشان کرد: این آمار در حالی اطلاع‌رسانی می‌شود که این کشور خود را مهد دموکراسی می‌داند.

کمالی گفت: سهم کشورمان‌ از تعداد زندانی‌ها حدود 250 هزار نفر است و کسی نمی‌پرسد که دلیل زندانی بودنشان چیست.

به گزارش فارس، در این کنگره حسن صادقی معاون امور استان‌های خانه کارگر، سعید ابراهیمی نماینده کارگران نساجی قائمشهر و تعدادی از تشکل‌های کارگری به ایراد سخنرانی پرداختند.

اخبار تکمیلی این مراسم به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/86004/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول