اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

جوانان شیرازی نباید در شهرشان احساس کمبود کنند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: باید کاری کنیم که فرزندان این شهر در جمع هم‌سن و سالان خود در شهرهای دیگر بتوانند به شهرشان و پیشرفت‌های آن افتخار کرده و در برابر شهرهای دیگر احساس کمبود نکنند.

جوانان شیرازی نباید در شهرشان احساس کمبود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت پیش از ظهر امروز در جمع معاونان فنی و شهرسازی و مدیران درآمد مناطق 9گانه شیراز، با تأکید بر لزوم یکسان‌سازی مراحل مختلف صدور پروانه و هم‌افزایی بیش از پیش میان مناطق 9گانه شهرداری برای رفع حرف و حدیث‌ها را خواستار شد.

شهردار شیراز بحث و تبادل نظر را لازمه برطرف کردن نقاط ضعف دانست و ابراز داشت: اگر بخواهیم اعتماد شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم باید شهرداری الکترونیک را به نتیجه کامل برسانیم.

وی با بیان اینکه تفاوتی میان نیروی شرکتی و رسمی وجود ندارد و این تخصص و خلاقیت است که وجه تمایز است، تصریح کرد: باید کاری کنیم شهروندان بیایند پروانه بگیرند و در بهسازی و نوسازی شهر سهیم شوند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه توجه دولت به شهرداری‌ها در حال افزایش است و این اعتماد از سوی دولت به وجود آمده که کارهای بزرگتری را به شهرداری واگذار کند، خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده کشور وابسته به نفت نیست و یک اقتصاد مقاومتی است و نگاه‌ها بیش از پیش به شهرداری‌ها معطوف می‌شود.

این مسئول ادامه داد: شهرداری‌ها باید جوابگوی تمام نیازها باشند و این موضوع با تکریم ارباب رجوع و اهمیت دادن به مردم حاصل می‌شود چراکه هزینه شهر را مردم پرداخت می‌کنند.

شهردار شیراز در ادامه بر هوشمند و خلاق‌سازی شهر تأکید و تصریح کرد: شیراز باید در زمینه شهر هوشمند و خلاق پیشرو باشد.

پاک فطرت با تاکید بر اینکه مراحل مختلف بررسی هیچ پرونده‌ای نباید بیش از یک‌ماه ‌طول بکشد، اضافه کرد: بودجه شهرداری را شهروندان تأمین و توسط همین کارکنان متخصص و کارآمد شاغل در بخش‌های نظارتی و فنی ساختاربندی و نهایی می‌شود که محصول آن پروژه‌های متعدد عمرانی و در نهایت تحول در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان و رضایت مردم است.

وی برای شهرداری آینده روشنی را در زمینه افزایش رضایتمندی پیش‌بینی و اضافه کرد: واگذاری مراحل مختلف صدور پروانه‌های ساختمانی به بخش خصوصی در دفاتر پیشخوان گام بعدی در شهرداری الکترونیک است که با دستیابی به این مهم به‌یقین شفافیت بیشتری در عملکرد ایجاد می‌شود و شهروندان بیشتر به فرزندانشان در شهرداری شیراز اعتماد می‌کنند.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه صدور پروانه ساختمانی باید افزایش یابد، مدیران و کارکنان شهرداری را با هوش‌ترین و سالم‌ترین نیروها دانست و  خواستار ارائه طرح از سوی کارکنان شهرداری برای بهتر شدن امور شد.

پاک فطرت با تأکید بر اینکه رشد و توسعه شهر از سرخورده شدن جوانان جلوگیری می‌کند، گفت: باید تلاش و کوشش کنیم زمانی فرزندان این شهر و دیار در جمع هم‌سن و سالانشان از شهرهای دیگر قرار می‌گیرند بتوانند به شهرشان و پیشرفت‌های آن افتخار کنند و در برابر شهرهای دیگر احساس کمبود نکنند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول