اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج:

مشکل جذب بی‌سوادان را داریم

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج گفت: در تأمین نیروی آموزشی برای حذف بی‌سوادی کمبود نداریم اما در جذب بی‌سوادان با مشکل روبه‌رو هستیم.

مشکل جذب بی‌سوادان را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، خسرو اباذر  صبح امروز جلسه ستاد هفته پژوهش و سوادآموزی این شهرستان با بیان اینکه بر اساس آمار سال 90 حدود 4 هزار نفر در قلعه‌گنج اظهار بی‌سوادی کردند، اظهار داشت: دهیاران و شوراها در روستاها کمک کنند تا بتوانیم در این مرحله از حذف بی‌سوادی توان خود را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه سوادآموزی از هر بعدی که نگاه شود دارای اهمیت و جایگاه خاصی در اسلام و انقلاب اسلامی ما داشته و دارد و به گفته امام راحل یک تکلیف دینی و شرعی است، افزود: امروز که دشمنان این انقلاب از کوچکترین مسائل داخلی متوسل به بزرگ‌نمایی می‌شوند باید این میراث به‌جامانده از دوران ستمشاهی را حذف و ریشه‌کن کنیم.

اباذر تصریح کرد: ما در تأمین نیروی آموزشی برای این امر مهم کمبود نداریم و می‌توانیم با عنوان فرد به فرد به افراد بی‌سواد آموزش دهیم زیرا تأمین نیرو بر عهده شرکت‌های خصوصی است اما در جذب بی‌سوادان با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی گفت: برای هوشمندسازی مدارس نیاز به همکاری ادارات و خیران کشوری داریم که در عصر تکنولوژی، دانش‌آموزان با استعداد این منطقه دور افتاده از سیستم‌های نوین بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/80004/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول