اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان - 16

پسرکلو: گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا و دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا گلستان گفت: گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

پسرکلو: گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا و دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوطالب پسرکلو پیش‌ازظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: یکی از نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به جامعه ما حمله به اعتقادات و فرهنگ اسلامی جامعه است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی عامل اصلی به هم‌ریختگی خیمه‌گاه خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و برای ضربه زدن به این نظام از هیچ حربه‌ای فرو گذار نخواهد کرد و یکی از راه‌هایی که برای ضربه زدن به نظام از آن استفاده کرده است، سست کردن اعتقادات مردم و آسیب‌زدن به بنیاد خانواده است که برای عملی کردن نقشه‌های خود، سال‌ها تست برنامه‌ریزی کرده و هزینه‌های زیادی را انجام داده است.

گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

پسرکلو مهمترین هدف برنامه گودال سرخ را بیان ارتباط بین حادثه عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: گودال سرخ می‌خواهد به تمامی انسان‌ها یادآوری کند که اگر کسی دغدغه دین، تربیت فرزند صالح و دغدغه ارتقا زندگی سالم و عاقبت بخیری دارند باید همانند یاران امام حسین(ع) که در صحرای کربلا از ولی و امام خود پیروی کردند در عصر کنونی نیز باید از امام و رهبر خود حمایت و پیروی کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا گلستان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه‌ها و ادارات گفت: در برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه بزرگ همه دستگاه‌ها و ادارات شرکت داشته و به برگزاری هرچه بهتر این برنامه کمک کرده و می‌کنند، در اینجا از تمامی دستگاه‌ها و ادارات تشکر می‌کنم.

وی بیان داشت: به هر حال برگزاری چنین برنامه‌های بزرگ و عظیم و تاثیرگذاری که جامعه به آن نیاز دارد، صرف وقت و هزینه و انرژی بیشتری را می‌طلبد و همگی باید همت کنیم و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم یک گودال سرخ واقعی در حد و اندازه موضوع آن و در خور مردم این استان ارائه کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا گلستان گفت: پروژه فرهنگی عظیمی که از سال گذشته با رویکرد نمایشی با ستاره صبح در استان شروع شده و امسال با گودال سرخ ادامه پیدا کرد نیازمند این است که همینطور ادامه داشته باشد و اگر این پروژه را همین جا رها کنیم و به همین مقدار فعالیت اکتفا کنیم شاید دیرتر و با سرعت کمتر به هدف مناسب برسیم.

پسرکلو در ادامه گفت: از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که فکر میکنند برگزاری برنامه فاخر ستاره صبح و برنامه‌های مشابه میتواند خلاءهای فرهنگی جامعه را پر کند انتظار می‌رود این برنامه را حمایت کرده و به برگزاری بهتر آن کمک کنند.

رسانه‌ها کمک کنند تا گودال سرخ بهتر شناخته شود

وی با اشاره به اهمیت رسانه در شکل‌دهی افکار عمومی افزود: تمامی رسانه‌ها چه نوشتاری و چه سمعی و بصری نقش بسزایی در شناساندن موضوعات مختلف به عموم جامعه را دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا گلستان گفت: رسانه‌های مختلف و خبرنگاران بیایند از نزدیک این نمایش عظیم و فاخر را ببینند و به نحو احسن آن را انعکاس داده و آن را به مردم معرفی کنند و کمک کنند تا گودال سرخ همانند ستاره صبح که سال گذشته برگزار شد، در جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول