اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان - 7

اجرای نمایش گودال سرخ از امشب در گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مجموعه گودال سرخ گفت: نمایش گودال سرخ از امشب در گرگان به اجرا درمی‎آید.

اجرای نمایش گودال سرخ از امشب در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد محمدخانی بعدازظهر امروز در جلسه اداری شورای شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات سپاه نینوا استان برگزار شد اظهار داشت: گودال سرخ به مدت 30 شب و در دو نوبت در ساعت‎های 17:30 تا 19 و نوبت بعدی نیز از ساعت 21 تا 22:30 در خیمه‎ای که در سپاه نینوای گلستان برپا شده است به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این کار بزرگ و فاخر فرهنگی در گلستان به عنوان دومین استان کشور اجرا می‎شود ابراز داشت: خوشبختانه ذائقه مردم به کارهای فرهنگی بسیار زیاد است و به دلیل استقبال خوب و درخواست قریب به 500 هزار نفر از مردم و بازدید 130 هزار نفر از مجموعه ستاره صبح، این برنامه بزرگ فرهنگی در گلستان اجرا می‎شود.

مدیر اجرایی مجموعه گودال سرخ خاطرنشان کرد: گودال سرخ یک بار در کرمان به اجرا درآمده و برای دومین بار است که در گلستان به اجرا درمی‎آید که البته این مجموعه در گلستان و کرمان با تفاوت‌هایی همراه است.

محمدخانی با بیان اینکه در کرمان برنامه دفاع مقدس در مجموعه گودال سرخ وجود نداشت متذکر شد: در گلستان علاوه بر پرده‎هایی از برنامه حضرت علی‎اکبر (ع)، حضرت علی‎اصغر (ع)، شهادت امام حسین (ع) برنامه دفاع مقدس نیز تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تکنولوژی نور، صدا و تصویر از ویژگی‎های این مجموعه است یادآور شد: خیمه‌ای که برای این مجموعه در نظر گرفته شده بزرگترین خیمه اباعبدالله (ع) در کشور بوده که اندازه آن یک‌هزار و 500 مترمربع است.

مدیر اجرایی مجموعه گودال سرخ ابراز داشت: از دیگر اتفاقات خوبی که در این مجموعه شاهد هستیم بهره‎مندی از بازیگران بومی است که سعی شده این افراد از دانش فنی برخوردار باشند.

محمدخانی ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه فاخر فرهنگی برای گلستان همچنان باقی بماند و افزود: ادارات و پایگاه‎های بسیج در استقبال از این برنامه ترغیب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در برنامه "ستاره صبح" برخی مخاطبان شاید چهره مذهبی نداشتند اما برنامه با استقبال خوبی مواجه شد، مطمئن هستیم امسال نیز این قشر استقبال زیادی از "گودال سرخ" خواهند داشت و ما نیز به دنبال این هستیم تا این تیپ افراد جذب برنامه‎های فرهنگی شوند تا بسیاری از مشکلات در جامعه کم شود.

مدیر اجرایی مجموعه گودال سرخ در خصوص تهیه بلیط برای حضور در نمایش گودال سرخ گفت: مردم خوب استان می‎توانند برای خرید بلیط به کتابخانه شهید حقانی واقع در میدان شهرداری گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول