اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان – 11

گودال سرخ در نهادینه ‎کردن برکات عاشورا موثر است

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: گودال سرخ در نهادینه کردن آثار و برکات عاشورا و قیام امام حسین (ع) بسیار موثر بوده و قطعاً در این راه هر کمکی از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

گودال سرخ در نهادینه ‎کردن برکات عاشورا موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی در مراسم نمایش فاخر گودال سرخ و نمایشگاه بسیج امتداد عاشورا در محل سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: هزینه تبلیغات شهری این نمایش را شهرداری به عهده گرفته و در ادامه سعی داریم با خریداری بلیط برای پرسنل و برخی دیگر از افراد به این اثر فاخر و تاثیرگذار کمک کنیم.

مهلت مالک تمام شود اقدام عملی خواهم کرد

 

کریمی در جواب سوالی که پرسیده شد حکم کی اجرا می‎شود تصریح کرد: این حکم فعلاً روال قانونی خود را طی می‎کند چون قاضی یک مدتی را برای خود مالک مقرر می‎کند که نسبت به امحا و تخریب ملک اقدام کند به محض اینکه این مهلت تمام شود قطعاً شهرداری اقدام عملی را انجام خواهد داد.

وی افزود: مهلت داده شده فکر کنم دو ماه باشد که یک ماه آن گذشته و قطعاً تا آخر سال این اقدام صورت خواهد گرفت.

کارهای خوبی در تپه نورالشهدا صورت گرفته است

 

 

شهردار گرگان درباره اقدامات صورت گرفته در تپه نورالشهدا ناهارخوران گرگان گفت: در این منطقه فعالیت‎های بسیار موثری صورت گرفته و مسیر ورودی تپه نورالشهدا از سمت بلوار ناهارخوران را دیواره‎سازی کردیم و پلی فراخ ساختیم تا ماشین‎ها و مردم به این مکان مقدس به سهولت دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در محوطه‎سازی تپه نورالشهدا و ساخت یادمان نیز به نهاد سازنده کمک‎هایی داشته‎ایم و انشاالله در صدد هستیم این نقطه را به زیبایی هر چه تمام‎تر در آوریم تا مردم گرگان بتوانند از این نقطه استفاده بکنند. 

حکم انفصال از خدمت در حال حل شدن است

کریمی در مورد حکم دیوان عدالت اداری و مهلت 10 روزه برای اقدام شهردار گرگان گفت: این موضوع با رایزنی‎های صورت گرفته در حال حل شدن است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.  

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول