اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

گودال سرخ زبان هنری بیان واقعه عاشوراست

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: نمایش بزرگ گودال سرخ بیان هنری واقعه عاشوراست و باید از دست‎اندرکاران این برنامه تشکر کرد.

گودال سرخ زبان هنری بیان واقعه عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعدازظهر امروز در بازدید از محل برگزاری نمایش بزرگ فرهنگی گودال سرخ اظهار داشت: وقتی پیام‎های دینی و انقلابی در قالب هنر ریخته می‎شود ماندگاری و تاثیرگذاری‎اش افزایش می‎یابد.

وی تصریح کرد: همان طوری که از نام گودال سرخ پیدا است این نمایش می‎خواهد واقعه عاشورا و قتلگاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به تصویر بکشد تا بینندگان این برنامه به فلسفه قیام امام حسین(ع) و عبرت‎آموزی از این واقعه پی ببرند.

فرماندار شهرستان گرگان اذعان داشت: مجموعه‎ای که برنامه گودال سرخ را برگزار می‎کند سال گذشته نیز برنامه جالبی تحت عنوان ستاره صبح را برگزار کرده بود که با استقبال گسترده مردم گرگان و استان روبه‌رو شد و این موسسه نشان داده در قالب هنر می‎تواند ارزش‎های اسلامی را در جامعه منعکس کند که باید به خاطر این موفقیت به این مجموعه فرهنگی تبریک گفت.

احمدی خاطرنشان کرد: از برنامه‎های فرهنگی هنری قوی که تاثیر بسیار مثبتی بر مردم استان و گرگان دارد حتماً استقبال خواهیم کرد و در برپایی چنین همایش‎هایی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

هر چه داریم از برکت دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان گرگان در بازدید از نمایشگاه فرهنگی هنری سپاه نینوا استان و غرفه عملیات‎های دفاع مقدس گفت: تصاویر بسیار زیبایی از این عملیات‎ها به تصویر کشیده شده که می‎تواند نقش بسزایی در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت در جامعه داشته باشد.

احمدی اذعان داشت: به گفته امام راحل (ره) ما هر چه داریم از برکت مجاهدت شهداست و امنیت و آرامشی که امروز داریم مرهون جانفشانی‎های هزاران رزمنده، آزاده و شهید است.

وی ادامه داد: عملیات‎های کربلای پنج و والفجر هشت نقطه اوج شکوفایی نظامی و دلاوری رزمندگان ایرانی و مخصوصاً رزمندگان گلستانی چون محمدرضا عسگری، محمدعلی ملک، صادق مکتبی و دیگر شهدای گرانقدر گلستانی بود که جا دارد در این مجال از تک‎تک این عزیزان قدردانی کنم.

اقتصاد مقاومتی نسخه‎ای شفابخش است

فرماندار گرگان در بازدید از غرفه اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی اقدامات موثری در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده و همه ما باید بدانیم در فرصت فعلی بهترین راهکار در مقابل تحریم‎ها و فشارهای دشمنان و معاندین اقتصاد مقاومتی است که راهکارها و الزامات آن توسط مقام معظم رهبری تبیین گشته‎اند و اگر همه ما بتوانیم همین الزامات حداقلی را در زندگی و شئونات روزمره رعایت کنیم خواهیم توانست در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

تغییر نام میدان مدرس را پیگیری می‎کنم

فرماندار گرگان در جواب خبرنگار فارس که پرسید چرا نام میدان مدرس در گرگان را به میدان دانش تغییر دادند گفت: در این مورد اطلاعی ندارم چراکه زمان تصویب این امر، بنده در فرمانداری گنبدکاووس خدمت می‎کردم، ولی اجازه بدهید در این زمینه من تحقیق کنم.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول