اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان ـ 14

ریاحی: لمس تاریخ و بصیرت‎افزایی دستاورد گودال سرخ است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: لمس تاریخ، الگوگیری از حماسه بزرگ عاشورا، دفاع مقدس و بصیرت‎افزایی مهم‌ترین دستاوردهای گودال سرخ است.

ریاحی: لمس تاریخ و بصیرت‎افزایی دستاورد گودال سرخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی پیش‌ازظهر امروز در جمع طلاب خواهران بسیجی گرگان اظهار داشت: نمایش گودال سرخ یکی از مصادیق تأثیرگذاری آموزه‎های دینی و تاریخی از جمله عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است که توسط هنر به مخاطب و نسل جوان انتقال داده می‎شود.

وی تصریح کرد: از هر قشری می‎توانند در این برنامه فاخر استانی شرکت کرده و خیلی از مفاهیم را لمس کنند اما از دستگاه‎های فرهنگی انتظار می‎رود تا تمهیداتی اتخاذ کنند که علاقمندان از سراسر استان بتوانند برای دیدن این برنامه حضور پیدا کرده و برای آحاد مردم وسایل ایاب و ذهاب مهیا شود تا زمینه بازدید برای مردم آسان‌تر باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست تا بیشتر در راستای نمایش فاخر گودال سرخ تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنند و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در استان می‎تواند مخاطبان را با تاریخ روبه‌رو کند تا جوهره تفکر جامعه را در برابر مسائل امروز متبلور سازد.

 

 

یکی از مهم‌ترین اهداف حکومت اسلامی تعلیم و تربیت مردم است

ریاحی با بیان اینکه در حکومت اسلامی یکی از مهمترین اهداف باید تعلیم و تربیت مردم باشد یادآور شد: مصداق روشن تعلیم و تربیت، تبلیغ احکام الهی و معارف دینی است که با گسترش آن در جامعه، شهروندان با وظایف و مسئولیت‌های خود بیشتر آشنا می‎شوند.

وی خاطرنشان کرد: گودال سرخ می‎کوشد تا در رشد فضایل اخلاقی و زنده نگهداشتن ارزش‌ها در جامعه تلاش کند تا در سایه آن شهروندان به اخلاق نیکو خو گرفته و به آداب الهی آراسته شوند.

گودال سرخ منشور بازسازی و سازندگی است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه گودال سرخ منشور بازسازی و سازندگی است اظهار داشت: اگر در جستجوی یافتن مبنایی مستحکم برای بررسی افکار، اعمال و اخلاقیات جامعه هستیم و یا دستیابی به استقلال شخصیت جوانان را یک مشکل اساسی می‌دانیم و یا رشد و تعالی جامعه را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی می‌خواهیم و اگر اندیشه حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را برای همیشه خواهانیم باید روی مسائل اساسی، زیربنایی و فرهنگی جامعه سرمایه‌گذاری کنیم که گودال سرخ در این مسیر حرکت می‎کند.

انتهای پیام/2307/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول