اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش گودال سرخ در گرگان – 9

گودال سرخ صیانت‎بخش و تکامل‎دهنده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برنامه فاخر گودال سرخ کاری صیانت‎بخش و تکامل‎دهنده است.

گودال سرخ صیانت‎بخش و تکامل‎دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: یکی از مهمترین و و برجسته‎ترین ویژگی بسیج و سپاه تبعیت از رهبری است.

‌بابایی با اشاره به اهمیت بسیج گفت: اگر نگاه شما مسئولان این باشد که بسیج یک نهاد است همانند بقیه ادارات دیگر موضوع کار و پیشرفت در جامعه خیلی متفاوت خواهد بود با زمانی که با این نگاه به بسیج نگاه کنیم که بسیج در دل همه اقشار جامعه و در دل تمامی ادارات، در دل تمامی مجموعه‎های مدیریتی است اگر نگاه ما به بسیج این گونه باشد که در حقیقت هم همین است موضوع کاملاً متفاوت خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: ما یک ارتش داریم که بسیجی‎اند و روحیه بسیجی دارد، فرمانده نیروی انتظامی داریم که بسیجی است، نماینده مجلس داریم که بسیجی است، پزشک داریم که بسیجی است، کارگر داریم که بسیجی است و مهم آن روحیه و تفکر بسیجی است که شخصیت انسان را شکل می‎دهد.

وی ادامه داد: وقتی روحیه مسئولان بسیجی باشد و خود را از بدنه بسیج بداند آن شهردار، فرماندار، بخشدار و ... وقتی بسیج می‎خواهد برنامه‎ای را برگزار کند خود در تمام عرصه‎ها وارد شده و برای مثال قلم خود را بالا می‎برد و وقتی می‎خواهد کمک کند بسیجی کمک می‎کند و برنامه بسیج را به عنوان برنامه‎ای در نظر می‎گیرد که خود در آن سهیم است و خودش می‎خواهد برنامه را اجرا کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت و ارزشمند بودن برنامه فاخر گودال سرخ گفت: این کار کاری است صیانت‎بخش و تکامل‎دهنده در نتیجه باید با این دید نگاه کنیم که این کار خودمان است و ما یک سرباز هستیم. 

برای قرار گرفتن در لیست سربازان امام زمان باید خوب و خالصانه کار کنیم

بابایی افزود: بنده یقین دارم که اگر مجموعه بسیج و بسیجیان خالص کار کنند سرباز امام زمان (عج) هستند ما اگر بخواهیم از لشکر چند هزار نفری امام زمان (عج) باشیم باید خوب کار کنیم اگر کارهای خوب و قابل قبول انجام دهیم در لیست سربازان امام خواهیم بود و اگر خوب کار نکنیم از لیست خارج می‎شویم.

وی اظهار داشت: بسیج موضوعی نیست که در چارچوب ستاد سپاه نینوا یا سپاه گرگان محصور شده باشد بلکه سپاه در تمام ادارات، در فرمانداری، در استانداری، در تمام خانه‎ها به جز خانه‎هایی که در آن گناه است و در دل تمامی آحاد جامعه حضور دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود بسیج نبود گفت: ما اعتقاد داریم که اگر بسیج نبود سپاه نبود و هویت اصلی سپاه به بسیج است و ما پاسدارها افتخار می‎کنیم که بسیجی هستیم.

بابایی اضافه کرد: امام همیشه به این نکته تاکید داشتند و این هشدار را همیشه می‎دادند که اگر مسئولان از بسیج غفلت کنند به آتش قهر خدا خواهند سوخت.

وی ادامه داد: تک‎تک ما پاسدارها نخستین مخاطب امام هستیم چون من پاسدار حقوق می‎گیرم کار می‎کنم ولی آن بسیجی وقت شخصی خود را صرف می‎کند، از جیب و مالش هم مایه می‎گذارد و کار را انجام می‎دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین بیان داشت: این برنامه فرهنگی گودال سرخ آن دسته کارهایی است که اگر می‎خواهیم در لیست سربازان امام زمان(عج) باشیم باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.

بابایی تاکید کرد: البته این فرمایش امام به افراد تنبل و بی‎توجه به بسیج است و امام در مورد افراد سختکوش و تلاشگر و شما بسیجیان عزیز می‎فرماید افتخار من این است که یک بسیجی‎ام و از خداوند میخواهم که مرا با بسیجیان محشور کند.

وی همچنین با تاکید بر توجه به فرصت‎ها و اهمیت به زمان گفت: ما باید از فرصت‎ها استفاده کنیم، چون فرصت‎ها همچون ابر زود می‎گذرد این سفره‎ای است که خداوند پهن کرده و نباید این طور تصور کنیم که همیشه فرصت داریم تا از این فرصت‎ها استفاده کنیم.

بابایی افزود: ما اگر توسعه‎ای را در امور مختلف برای مردم داشته باشیم این پیشرفت‎ها و خدمات برای مردم باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول