اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج:

تبلیغات سازه‌ای مناسب جای داربست‌های فلزی را می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان زیباسازی شهرداری به استفاده از تبلیغات در قالب سازه‌های مناسب به جای داربست‌های فلزی در محیط شهر سنندج اشاره کرد و آن را زمینه‌ای برای ساماندهی آشفتگی بازار تبلیغات داربستی خواند.

تبلیغات سازه‌ای مناسب جای داربست‌های فلزی را می‌گیرند

عبدالسلام سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تبلیغات تجاری در سطح شهر به ویژه در میادین اصلی بسیار کم‌رنگ است، اظهار کرد: بیشترین تبلیغات انجام شده در سطح شهر مربوط به تبلیغات فرهنگی ادارات و ارگان‌ها موجود در شهر سنندج است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان و فعالان سازمان زیباسازی شهرداری سنندج در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به مردم است، خاطرنشان کرد: انتظار از سازمان زیباسازی باید متناسب با نوپا بودن آن باشد.

به گفته رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج، برای رفع مشکلات و انجام فعالیت و کارهای ارزشمند در این حوزه، تشکیل سازه و تصویب و اجرای اساس‌نامه اجرایی تبلیغات محیطی قوانین جدیدی که منطبق بر قوانین شهرداری‌ها و مقررات تبلیغاتی کشور باشد، در این استان ضروری است.

سپهر خاطرنشان کرد: اجرای این قوانین جدید شاید نارضایتی‌هایی را در برخی افراد به وجود آورد، اما لازم است با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درست موانع سر راه این مهم برداشته شود.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج با بیان اینکه بیش از 6 ماه است که مجوز نصب تبلیغات تجاری در میادین اصلی شهر از سوی  این سازمان صادر نشده است، تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده تنها تبلیغات اداری مناسب در میادین اصلی شهر اکران شده است.

سپهر اضافه کرد: ساماندهی کامل تبلیغات محیطی در سطح شهر نیازمند همکاری ارگان‌ها و نهادهای ذیربط است و عدم همکاری هر یک از آنها روند کار را با تاخیر و مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

وی در مورد کم‌رنگ بودن تبلیغات مناسب و ارزشی در سطح شهر نیز اظهار کرد: شهرداری تنها ارگان مجری و متولی این مهم نیست و ارگان‌ها و نهاد های دیگر نیز در این راستا وظیفه دارند و باید به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند.

به گفته رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج، روابط عمومی شهرداری سنندج تا کنون در حد توان و امکانات موجود اقدامات خوبی انجام داده و هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا صورت نگرفته است.

وی از آمادگی شهرداری سنندج برای در اختیار نهادن تعدادی از سازه‌های خود به ارگان‌ها و ادارات به منظور انجام تبلیغات مناسب و ارزشی در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با تعامل بیش از پیش همه ادارات و نهادهای ذیربط شاهد انجام تبلیغات محیطی مطلوب با توجه به فرهنگی بودن کردستان در مرکز استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازه‌هایی که برای جایگزین کردن داربست‌های نصب شده در سطح شهر بکار می‌رود منحصر به فرد و استانداردهای لازم را دارند، افزود: این سازه‌ها تمامی استانداردهای لازم به منظور تامین ایمنی عابرین را دارد.

به گفته وی سازمان زیباسازی شهرداری سنندج برای هر فرد حقیقی مجوز صادر نمی‌کنند و تمامی افراد حقیقی و حقوقی به استناد قانون تبلیغات شهری باید از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغات در سطح شهر اقدام کنند.

وی افزود: بعد از تائید محتویات تبلیغات مورد نظر افراد توسط ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی مجوز تبلیغ در سطح شهر را برای آنها صادر می‌کند.

وی در پایان توجه به استانداردها و کیفیت کارها را دلیل کندی اقدامات انجام شده در حوزه تبلیغات محیطی در شهر سنندج عنوان کرد و گفت: برای سرعت بخشیدن به امور کیفیت و استانداردها را نادیده نخواهیم گرفت و در تمام مراحل ساماندهی تبلیغات محیطی از طراحی، ساخت، نصب و واگذاری سازه‌ها همواره کیفیت را بر سرعت ترجیح می‌دهیم.

انتهای پیام/79002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول