اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بخش سیاسی پایگاه اینترنتی کامرسنت مولداوی:

واقعیت‌های ایران متفاوت با تبلیغات رسانه‌های خارجی است /ایران الگوی مناسب در دفاع ملی

خبرگزاری فارس: رئیس بخش سیاسی پایگاه اینترنتی کامرسنت مولداوی گفت: در مدتی که در ایران بودم متوجه شدم که واقعیت‌های ایران به طور کامل با تبلیغات و شبهه‌افکنی‌های رسانه‌های خارجی متفاوت است.

واقعیت‌های ایران متفاوت با تبلیغات رسانه‌های خارجی است /ایران الگوی مناسب در دفاع ملی

یِوگنی شولاری که به همراه هیئت اعزامی مولداوی به ایران سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره دیدگاه خود قبل و بعد از سفر به ایران اظهار کرد: همانند تمام اعضای هیئت اطلاعات من از رسانه‌های خارجی و اینترنت بود و لیستی از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ایران آماده کرده بودم که در روز دوم آن را دور انداختم چرا که متوجه شدم مطالبی که یادداشت کرده بودم به طور کامل با واقعیت‌های ایران متناقض است.

وی افزود: کشور ایران را مکانی بسیار مطلوب دیدم که دارای مردمی خونگرم و مهمان‌نواز است و پس از سفرم نظر من به طور کامل درباره ایران عوض شد که آن را در رسانه‌های خود منعکس می‌کنم.

رئیس بخش سیاسی پایگاه اینترنتی کامرسنت مولداوی درباره تأثیر گذاری ایران در منطقه تأکید کرد: ایران می‌تواند نمونه و الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا از جمله مولداوی در زمینه سیاست خارجی و دفاع از منافع ملی باشد.

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم جمهوری مولداوی نیز دیگر نباید به دنبال خرده پول باشد بلکه با الگوگیری از کشور ایران ما نیز باید به فکر منافع و مصالح کلان کشور خود باشیم.

به گزارش فارس، 9 نفر از مدیران رسانه‌ای مولداوی به میزبانی خبرگزاری فارس در طی روزهای گذشته به ایران سفر کرده بودند که در طی این سفر از مراکز فرهنگی، علمی، اقتصادی و تاریخی تهران و اصفهان بازدید کردند و در انتها تفاهم‌نامه‌ای نیز برای همکاری تبادل تجارب و اطلاعات میان آنها به امضا رسید.  

انتهای پیام/2301/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول