اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم اعلام کرد

دیدار مردم قم با رهبری به مناسبت سالروز قیام 19 دی

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اینکه قم الگویی بی‌بدیل در عرصه بصیرت و ولایتمداری است، از دیدار مردم قم با رهبر انقلاب طبق سنت همه ساله در سالروز قیام یوم‌الله 19 دی خبر داد.

دیدار مردم قم با رهبری به مناسبت سالروز قیام 19 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت با اشاره به حماسه‌های 9 دی و 19 دی مردم قم اظهار داشت: 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نام‌گذاری شده است و این ایام نماینگر ولایتمداری و بصیرت مردم شریف قم است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی در فراهم شدن دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری انجام وظیفه خواهند داشت، خاطر نشان کرد: در یوم الله 19 دی، مردم قم با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد که در طول تاریخ جمهوری اسلامی این امر تاخیر نیافته است و در همه زمان و در همه شرایط این دیدار برگزار شده است.

استاندار قم با اشاره به حضور بیش از 5 هزار قمی در دیدار 19 دی سال جاری با مقام معظم رهبری عنوان کرد: 19 دی سرچشمه تحولات عظیمی در تفکر و بینش مردم بوده و زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهید پرور قم است.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی مهم‌ترین اولویت در این دهه است، اعلام کرد: معرفی شهدای 19 دی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با مضامین بصیرت و شهادت، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله فعالیت‌های استان در دهه بصیرت خواهد بود.

وی افزود: شهر قم در تاریخ انقلاب بسیار تاثیرگذار بوده است و 19 دی قم یکی از مهم‌ترین افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود که مفاهیمی همچون عشق و ولایتمداری نسبت به مقام معظم رهبری را انتقال داده و همین امر قم را به الگوی بصیرت و ولایتمداری تبدیل کرده است.

نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم نیز در این دیدار با گرامیداشت فرا رسیدن دهه بصیرت، به تبیین اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت این دهه پرداخت و گفت: برنامه‌های متنوعی در این زمینه پیش‌بینی شده است که اوج آن دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری در 19 دی ماه خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول