اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

زلزله 9 دی ‌تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به ‌تضرع واداشت‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ زلزله 9 دی ‌تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به ‌تضرع واداشت‌.

زلزله 9 دی ‌تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به ‌تضرع واداشت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در مراسم هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 9 دی در اردبیل اظهار داشت: در این روز با قوت و قدرت می‌توانیم ولایتمداری مردم را که با بصیرت و هوشمندی گره خورده است به خوبی مشاهده کنیم چرا که چنین آمیختگی ارزش‌ها و معنویت‌ها زمینه اعتلا و ارتقای روزافزون نظام ما را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه در 9 دی زلزله اراده این ملت تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به تسلیم و تضرع واداشت، خاطر نشان کرد: دشمنان احساس می‌کردند که با ترغیب و تشویق فتنه‌گران داخلی می‌توانند خرمن ناامنی و ناهنجاری را در این جامعه برافروخته سازند در حالی که این ملت که حوادث بسیاری را از سر گذرانده به دشمن اجازه نداد کوچک‌ترین تحرکی را داشته باشد.

ستوده 9 دی را تجلی واقعی از استیصال دشمن در برابر اراده آهنین این ملت توصیف کرد و ادامه داد: انسجام داخلی در سایه قدرت نمایی ملت در این روز متجلی شد و بار دیگر انقلاب روحیه‌ای مضاعف و نشاطی افزون‌تر پیدا کرد تا در ادامه مسیر بتواند حربه دشمن را خنثی کند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی‌ها سعی کردند در مقابل فتنه‌گران و دشمنان این نظام شیوه‌ای انفعالی پیدا کنند، بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیان حقیقت حماسه 9 دی اعلام کردند این یوم‌الله را باید یوم‌الله برخاسته از بصیرت، فرصت‌شناسی و دشمن‌شناسی ملتی بدانیم که برای همیشه به سوداگران درس تاریخی دادند.

وی در ادامه یادآور شد: گرامیداشت 9 دی در حقیقت پاسداشت ارزش‌های بی‌نظیر و قدرت‌افزایی روزافزون این ملت است که گردن تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی را شکسته‌اند و به هیچکس فرصت و مجال آن را ندادند که از فرصت‌های پیش آمده سوءاستفاده کرده و یا بخواهند ناامنی ایجاد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیعت مجدد با رهبری را نتیجه دو عنصر مردم و دینداری در 9 دی اعلام کرد و گفت: در 9 دی شاهد حضور گسترده مردم در حمایت از خط ولایت و محکومیت سیاست استکبار جهانی بودیم که برای همیشه این یوم‌الله درخشان و جاودانه در تاریخ انقلاب باقی می‌ماند.

ستوده افزود: مردم متدین انقلاب اسلامی بارها نشان دادند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند توطئه‌ای به اصول و انقلاب خدشه وارد کند.

دشمن منتظر سیلی محکمی از جنس 9 دی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی از 9 دی به عنوان روز درخشان در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: ‌در این روز بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه و پیوندی با آرمان‌های شهدا بسته‌ایم که برای همیشه جاودانه می‌مانند.

ستوده در ادامه تصریح کرد: دشمن اگر امروز نیز حرکتی نابخردانه داشته باشد قطعاً باید در انتظار سیلی محکم از جنس 9 دی باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات حفظ وحدت و همدلی، اعتمادآفرینی برای تقویت جلب مشارکت مردم ضرورتی انکارناپذیر است و همه وظیفه داریم در این مسیر به میدان آمده و بستری را فراهم کنیم تا در کمال امنیت و آرامش مردم به اقتدار نظام و صلابت روزافزون آن بار دیگر رأی آری دهند.

این مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد: برنامه‌های متنوعی همزمان با سالگرد 9 دی، حماسه تاریخی ملت ایران در شهر حسینی و ولایتمدار اردبیل برگزار می‌شود و در آستانه اربعین حسینی این ملت بار دیگر سعی می‌کنند تبعیت از مسیر و آرمان سیدالشهدا را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/62004‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول