اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه مرکزی کشور خبر داد

ثبت 11 اختراع در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه مرکزی کشور از ثبت 11 اختراع در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی اصفهان خبر داد.

ثبت 11 اختراع در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی اصفهان

محمود اطرشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تأکیدات رهبری در مورد اهمیت توجه به مقوله پژوهش و فناوری در کشور اظهار کرد: سیاست کلی این مدیریت بر مبنای پرهیز از پرداختن به طرح تحقیقاتی صرف و حرکت به سمت انجام کارهای تحقیقاتی - کاربردی و برقرای تعامل سازنده با سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان است.

وی افزود: در این راستا و پس از برگزاری جلسات متعدد با سازمان جهاد کشاورزی و اخذ معضلات مد نظر کارشناسان این سازمان بلافاصله فرآیند تحقیق و امکان سنجی در جهت ارائه راه حل مؤثر در این مدیریت را مد نظر قرار گرفت.

مدیر پژوهشکده بیوتکنولوژِی کشاورزی منطقه مرکزی کشور با اشاره به اهم فعالیت‌های پژوهشکده بیوتکنولوژی منطقه مرکزی کشور اصفهان تصریح کرد: در همین راستا تا پایان سال 1390، 11 مورد اختراع در این مرکز به ثبت رسید.

وی ادامه داد: همچنین 57 مورد مقاله با موضوعات مختلف و نیز 30 مورد طرح در این پژوهشکده شکل گرفت.

اطرشی با اشاره به اینکه پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دراین مرکز مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: تاکنون پنج مورد دانش فنی تجاری سازی و چهار مورد دانش فنی در حال تجاری سازی است.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول