اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

گسترش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی چرام ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان‌ اینکه وجه غالب فعالیت‌های اقتصادی چرام کشاورزی است، گفت: گسترش واحدهای صنعتی به‌ویژه در صنایع تبدیلی بخش کشاورزی این شهرستان ضروری است.

گسترش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی چرام ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان چرام با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این نشست با تشکر و قدردانی از زحمات اعضای کارگروه در جهت پیشبرد اهداف در راستای اعطای تسهیلات به متقاضیان از آنان خواست همچنان با جدیت تمام به پیشبرد هر چه بهتر اهداف کمک کنند.

فرماندار چرام با اشاره به جایگاه ویژه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: وجه غالب فعالیت‌های اقتصادی چرام، کشاورزی است که باید کیفیت فعالیت‌ها در این بخش را با اعطای تسهیلات ارتقا داده و همزمان، برای گسترش واحدهای صنعتی به‌ویژه در صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی تلاش کنیم.

وی افزود: بخش کشاورزی به دلیل اهمیتی که در تأمین غذا و اشتغال کشور دارد، مورد توجه ویژه دولت است و به همین دلیل طرح توسعه کشاورزی در سال 91 با اختصاص بودجه مناسب، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید در خصوص ارائه دادن تسهیلات تصمیم‌گیری شود، عنوان کرد: هر یک از اعضا، نظرات راهبردی خود را در خصوص جلوگیری از سوری‌کاری و حذف سوءاستفاده‌های احتمالی به صورت مکتوب در نشست بعدی ارائه دهند.

نیکروز پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به متقاضیان و دریافت این نوع تسهیلات را بدون هیچ منع قانونی اعلام کرد و متذکر شد: متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را به کارگروه ارائه دهند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خواستار موافقت با درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات اصلاح و نوسازی باغ‌های فرسوده در سطح شهرستان به میزان 11 فقره پرونده با رعایت تمامی موارد قانونی از جمله ارائه سند مالکیت شد.

فرماندار چرام با بیان اینکه کشاورزی سهم عمده‌ای در تحقق شعار و هدف حمایت از تولید ملی دارد، افزود: در سال 91 برای به نتیجه رسیدن برنامه دولت، باید کارها را به شیوه جهادی و فراتر از فرآیندهای معمول گذشته پیگیری کنیم.

گفتنی است،‌ در این نشست در خصوص احداث دیوار حفاظتی جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی توسط سیلاب و رودخانه‌ها مقرر شد بانک کشاورزی این شهرستان هماهنگی‌های لازم را با مدیریت شعب استانی جهت پرداخت تسهیلات به عمل آورد و نتیجه را در نشست بعدی کارگروه اعلام کند.

انتهای‌پیام/82002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول