اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تدابیر رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شده که طی سال‌های اخیر تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

تدابیر رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان و مردم لرستان به خاطر استقبال بی‌نظیر از ضریح امام حسین(ع) گفت: استقبال کم‌نظیر مردم لرستان از ضریح امام حسین(ع) نشان از ولایت‌مداری این مردم دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: این استقبال باعث شد که وهابیت به حیرت بیفتد و به شایعه‌پراکنی بپردازند اما، باید بدانند عشق به اهل بیت در وجود همه ملت ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان وجود دارد.

وی افزود: باید تلاش کنیم، از اهل بیت و ائمه اطهار و معصومین فاصله نگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه استقبال بی‌نظیر مردم لرستان از ضریح مطهر امام حسین(ع) را اوج معرفت مردم این استان به این امام همام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست.

میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم لرستان ولایتمدار و مطیع محض مقام معظم رهبری هستند، افزود: مردم این موضوع را همواره ثابت کرده‌اند و مسئولان با ارزش نهادن به این سرمایه بزرگ، در راستای خدمت بیش از پیش به مردم استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید قدر ولایت را بدانیم، یادآور شد: از ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری تدبیر حکیمانه ایشان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شده که طی سال‌های اخیر تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

میرعمادی تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگو برای تمام جهانیان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رهبری جامعه ما فردی مدبر، دانا حکیم و تواناست، افزود: خدا را شاکریم که امروز از نعمت ولایت برخورداریم.

میرعمادی در ادامه به بحث مدیریت در کشور و استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت دقیق اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه مدیران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: داشتن مدیران سالم و کارآمد، خردمند و با کفایت، هدایتگر و باانگیزه نعمتی الهی است و بکارگیری این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها رمز موفقیت و کلید عزت، پیشرفت و تعالی جامعه است.

وی ضایع شدن بیت‌المال، هدر رفتن وقت و عمر، فقر و تنگ‌دستی و سوء مدیریت را سبب از دست رفتن فرصت‌ها دانست و اظهار داشت: ضعف مدیریتی با توجه با آثار زیانباری که در پی‌دارد، موجب محرومیت جوامع می‌شود.

میرعمادی آینده‌نگری و عاقبت‌اندیشی را شرط موفقیت دانست و افزود: مدیران باید تکیه بر عقلانیت و خردمندی، توجه به شایستگی‌های افراد، خلاقیت‌ها و توانایی‌ها، اتکال به خداوند و داشتن اعتماد به نفس را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/2304/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول