اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه فردوس:

فاصله بین حوزه و دانشگاه توطئه دشمن است

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه فردوس گفت: حوزه و دانشگاه باید وحدت خود را حفظ کنند چرا که فاصله بین این دو قشر متاثر از توطئه‌های دشمن است.

فاصله بین حوزه و دانشگاه توطئه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: حوزه و دانشگاه باید با عمل به سفارشات امام و رهبری در مسیر رسیدن به اعتلای هر چه بیشتر جامعه اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به 27 آذرماه سالروز شهادت دکتر شهید مفتح و نام‌گذاری آن به روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: کوشش‌های شبانه‌روزی استاد مفتح، پس از انقلاب با شدتی بیشتر دنبال شد و لیاقت، جدیت و کاردانی وی ناشی از ایمان و اعتقاد عمیق به انقلاب اسلامی بود.

امام‌جمعه فردوس با تاکید بر وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ایجاد فاصله بین این دو قشر متاثر از توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

*بیداری اسلامی لرزه به اندام دشمن انداخته است

بابایی ماهانی‌نژاد به نشست مقام معظم رهبری با اساتید داخل و خارج اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح امت در گرو اصلاح خواص است و خواص امت کسانی جز علما و فرهیختگان حوزه و دانشگاه نیستند.

وی با بیان اینکه امروز نام بیداری اسلامی لرزه به اندام دشمنان انداخته است، گفت: استکبار نمی‌تواند مقاومت مردم در برابر متجاوزان را تحمل کند بنابراین از نام اسلام و بیداری اسلامی هراس دارد.

امام‌جمعه فردوس افزود: قبل از انقلاب در زمینه‌های علمی و تکنولوژی هیچ جایگاهی نداشتیم ولی در حال حاضر با همت جوانان و دانشمندان ایرانی در رتبه چهاردهم جهان قرار گرفته‌ایم که این پیشرفت‌ها کمر غرب را شکسته است.

بابایی ماهانی‌نژاد با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) تصریح کرد: مومنان باید شب‌های بلند زمستان را فرصتی برای شب‌زنده‌داری، اقامه نماز شب و قرائت قرآن و روزهای کوتاه آن را نیز فرصتی برای روزه‌داری و به جای آوردن روزه‌های قضای خود بدانند.

وی از مردم این شهرستان خواست تا عوارضات اتومبیل، مغازه و منازل خود را به شهرداری پرداخت کنند تا شهرداری نیز بتواند خدمات شایسته‌ای برای رفاه حال مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول