اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد

ضرورت آگاهی‌بخشی در برابر توطئه دشمنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: آمادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان در شرایط زمانی و مکانی ضرورت دارد و آگاهی‌بخشی از توطئه‌های دشمنان موجب دفع آنها ‌می‌شود.

ضرورت آگاهی‌بخشی در برابر توطئه دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام‌ عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تسلیت شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: هدف از قیام امام حسین (ع) و یارانش اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: آمادگی در برابر دسیسه‌های دشمن در شرایط زمانی و مکانی ضرورت دارد و آگاهی‌بخشی از توطئه‌های دشمنان موجب دفع آنها و بازگرداندن توطئه به خود دشمنان می‌شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: دشمن از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا به اسلام ضربه بزند، لذا ما باید هوشیار باشیم و درد دشمن را بدانیم و با مراقبت‌های زیاد بتوانیم در برابر او مقابله کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: جهان اسلام بیدار شده‌ و دشمن قصد دارد از طریق مختلف آن را به زانو در‌آورد، اما بیداری اسلامی موجب شده که آنها نتوانند کاری از پیش برده و دچار سردرگمی شوند.

رمضانی‌پور عمل به دستورات الهی را واجب دانست و ابراز داشت: آشنایی با قیام عاشورا و اتکا به آن موفقیت در تمام زمینه‌ها به وجود می‌آورد.

وی واژه ثارالله را نشان از همبستگی و پیوند شدید امام حسین (ع) با خداوند دانست و گفت: شهادت امام حسین (ع) به منزله ریختن خون خدا بود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: هیئت‌های عزاداری در ایام عزاداری باید رعایت همسایگان را داشته باشند و اجازه ندهند که صدا‌ی زیاد بلندگوها دیگران را آزار دهد و ناراحتی به وجود آید.

وی گفت: در ایام محرم که صدای هیئت‌ها و نواهای عزاداری به گوش می‌رسد، باید این مهم تداوم داشته باشد و با پایان یافتن این ایام دوباره به سمت موسیقی‌های حرام نرویم و کاری نکنیم که عزاداری‌های‌ ما محو شود.

انتهای پیام/80016/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول