اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

دانش‌آموزان در مقابل توطئه‌های دشمن آماده و هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: دانش‌آموزان باید در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار، آماده و شجاع باشند.

دانش‌آموزان در مقابل توطئه‌های دشمن آماده و هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زهک، حبیب پیری در دیدار 400 نفر از دانش‌آموزان 13 ساله شهرستان زهک در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج که در مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی امام حسین (ع) روستای ملک حیدری زهک برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان همواره باید شجاعت و نحوه رشادت و فداکار‌‌؟های شهدای نوجوان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید حسین فهمیده را الگوی خود قرار دهند و با مطالعه در شیوه زندگی آنها خود را با معیارهای یک نوجوان مسلمان واقعی منطبق کنند.

وی افزود: نامگذاری یک هفته از سال به نام هفته بسیج، نشان دهنده یک مسئولیت سنگین بر دوش شما دانش‌آموزان است زیرا باید به اهمیت بسیج و جایگاه آن در جامعه پی ببرید تا علاوه بر پیشرفت در همه عرصه‌ها، خودتان را مانند حسین فهمیده و دیگر شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس در مقابل توطئه های دشمن، هوشیار و آماده و شجاع نشان دهید.

ترویج اندیشه بسیجی موجب پیشرفت جامعه می‌شود

فرماندار زهک همچنین در دیدار با 200 نفر از پرسنل و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان زهک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اندیشه بسیجی باید در جامعه ترویج داده شود و با ترویج آن می‌توان در همه زمینه‌ها  چه علمی، چه فرهنگی و چه سیاسی پیشرفت کرد.

پیری با اشاره به زمان تأسیس این نهاد در سال 1358 گفت: امام خمینی (ره) با بنیانگذاری این نهاد به دنبال هدف والای سازندگی بود و هم اکنون بر ما و همه بسیجیان واجب است تا با استفاده از رهنمودهای ایشان در زمینه برآورده شدن این هدف تلاش کنیم و اگر در این زمینه کم کاری نشان دهیم نمی‌توانیم ادعا کنیم که بسیجی و پیرو امام خمینی (ره) هستیم بلکه علاوه بر ضرر و زیان رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، شخصیت خودمان را نیز مخدوش کرده‌ایم.

وی افزود: اندیشه بسیجی نباید در پوشش خلاصه شود، بلکه باید بسیجی بودن در اعمال‌مان ثابت شود یعنی باید مانند یک بسیجی صادق، شجاع و هوشیار باشیم و بالاتر از اینها مثل یک بسیجی با افتخار زندگی کنیم.

فرماندار زهک از خدمات بسیجیان و جامعه بسیجیان اعم از بسیج دانش‌آموزی، بسیج طلاب و بسیج کارکنان ادارات تقدیر کرد و از آنها خواست تا در تمام مراحل زندگی با اندیشه بسیجی بودن رو به جلو حرکت کنند.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول