اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جهاد اسلامی فلسطین:

تهاجم به فلسطین توطئه‌ای قدیمی علیه جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت: مسئله فلسطین توطئه‌ای قدیمی علیه جهان اسلام است و اسرائیل از تهاجم به این کشور قصد ایجاد تفرقه در میان مسلمانان را دارد.

تهاجم به فلسطین توطئه‌ای قدیمی علیه جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ناصر ابوشریف در همایش فجر پیروزی در سایه بیداری اسلامی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه حجتیه قم برگزار شد مسئله فلسطین را توطئه‌ای قدیمی علیه جهان اسلام دانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام از گذشته تا امروز قصد داشتند با ورود به مسئله فلسطین به ایجاد تفرقه در میان مسلمانان پرداخته و ممالک اسلامی را میان خود تقسیم کنند.

وی افزود: اهداف غربی‌ها از حضور در فلسطین و ایجاد دولت جعلی اسرائیل هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته و آمریکا و انگلیس همچنان به دنبال همان پروژه‌ای هستند که آن را آغاز کرده‌اند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه بیداری اسلامی در پرتو جهاد اسلامی و با تأسی به انقلاب ایران شکل گرفته است گفت: این موج عظیم در کشورهای اسلامی منطقه به راه افتاده و حاکمان ظالم را سرنگون می‌کند و جمهوری اسلامی ایران نیز همواره از این تحرکات حمایت کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم جهانی همواره حملات شدیدی علیه ملت فلسطین داشته‌اند اما استعمار کنونی آن‌ها بسیار شدید است.

ابوشریف با اشاره به خسارت‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آمریکا در دو جنگ افغانستان و عراق خاطرنشان کرد: این جنگ‌ها موجب شد ایالات متحده در عرصه بین‌المللی با مشکلات زیادی مواجه شود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه امروز مشکلاتی میان روابط کاخ سفید و کنگره آمریکا وجود دارد گفت: در مقابل این اختلافات شاهد هستیم که اسلام در سراسر جهان در حال اوج گرفتن است و شاهد این سخن هم انقلاب‌هایی با وجهه اسلامی در منطقه است.

وی افزود: انقلاب‌های اسلامی در کشورهای منطقه موجب سرنگونی حکومت‌های ظالم در مصر، لیبی، تونس و یمن شده و همین امر سبب شده است برخی که از درون جهان عرب پشتیبان پشت پرده اسرائیل بودند دست از حمایت این کشور جعلی بردارند.

ابوشریف عدم حمایت برخی از دولت‌های عربی از اسرائیل را حاصل بیداری اسلامی دانست و اظهار کرد: در این میان حتی کشوری مانند ترکیه که دارای مواضع مشترک و استراتژیک با اسرائیل بود دست از حمایت این رژیم برداشت.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین بیان داشت: مجاهدان غزه امروز با حمایت ایران موفق شده‌اند توازن قدرت را در منطقه بر هم زده و با عبور از گنبد به اصطلاح آهنین اسرائیل، تل‌آویو را به لرزه در آورند.

وی افزود: انفجار یک بمب یا موشک کوچک موجب وحشت صهیونیست‌ها می‌شود و اسرائیل باید بداند هرچه هم که مردم مظلوم فلسطین را به شهادت برساند باز هم آن‌ها سرزمین خود را ترک نمی‌کنند.

ابوشریف با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و تحریم‌های 30 ساله علیه ایران به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و مردم مظلوم دیگر نقاط صورت می‌گیرد گفت: دلیل تحریم‌ها دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای نیست بلکه تنها گناه جمهوری اسلامی حمایت از مظلومان است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: طلاب و روحانیون باید مواضع ایران و جنبش‌های مقاومت را به اطلاع مردم رسانده زیرا هدف دشمنان تمام جهان اسلام است.

انتهای پیام/78004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول