اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

تقویت اعتقادات دینی بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک، تقویت اعتقادات دینی و تربیتی را بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم ذکر کرد.

تقویت اعتقادات دینی بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری ظهر امروز در سومین یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد شهرستان آبیک اظهار داشت: اگر آحاد جامعه توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع)، تمسک به قرآن کریم و تبعیت از ولایت فقیه را در زندگی فردی و اجتماعی بگنجانند، قطع به یقین از جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی سرافراز و پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است چرا که جنگ سخت جهاد اصغر و مبارزه با جنگ نرم جهاد اکبر است که باید نخبگان و فرهیختگان جامعه که دانشجویان طیفی از این نخبگان هستند، حضوری فعال در مقابله با جنگ نرم داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان با نفوذ به خانه‌های مردم با موج سوم و جنگ نرم درصدد هستند جوانان و نوجوانان را بی هویت کرده و آنان را از اسلام و اعتقادات دینی و ملی جدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک تصریح کرد: امروز ضروری است که دانشجویان دختر به عنوان نخبگان جامعه و مادران فردا در تربیت نسلی مؤمن، آگاه، با تقوا و دیندار تلاش کرده و گام‌های مؤثری بردارند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مادران شهدا به تأسی از حضرت زهرا (س) فرزندانی را تربیت کردند که با نثار خونشان و فدا کردن جانشان تمام قد در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه شهادت‌طلبی ملت ایران رمز اصلی پویایی انقلاب اسلامی از سال 57 تاکنون بوده، افزود: در طول تاریخ اگر سلسله‌ای دوران حکومتش طولانی بوده به این دلیل بوده که از ارزش‌های خود به بهترین نحو دفاع کرده و تقویت کردند و این در حالی است که وظیفه آحاد جامعه به ویژه نخبگان این است که اجازه ندهند ارزش‌های اسلام و نظام اسلامی کم‌رنگ شود بلکه باید روز به روز بر حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی افزوده شود و در بین مردم پررنگ‌تر شود.

این مسئول اذعان داشت: اینکه امروز انقلاب اسلامی در 35 از عمرش هنوز پویاست و با شتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد به دلیل شهادت‌طلبی، ایثارگری، شهامت و شجاعت ملت ایران و ایستادگی‌اش در برابر ابرقدرت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران ادامه داد: هنوز فرهنگ مصرف زدگی در کشور برطرف نشده بنابراین با توجه به روایات و آیات قرآن کریم مبنی بر پرهیز از اسراف، مردم باید از مصرف‌گرایی، تجمل‌گرایی و اسراف دوری کنند.

اسفندیاری متذکر شد: تغییر فرهنگ و اصلاح الگوی مصرف زمان‌بر است که لازم است نخبگان جامعه به طور جدی برای مقابله با جنگ اقتصادی وارد عمل شده و مردم را به سمت مصرف صحیح و دوری از اسراف سوق دهند.

وی افزود: شرایط دوران دفاع مقدس سخت‌تر از شرایط فعلی اقتصادی در کشور بوده بنابراین مردم باید با حفظ اقتصاد مقاومتی و نجابت و صبر و شکیبایی که همیشه دارند در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن گام بردارند تا مانند همیشه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

اسفندیاری اذعان داشت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سال‌های پیش آغاز کرده و تاکنون نتوانسته به نتیجه مطلوب دست یابد بنابراین مطلوب است که نخبگان جامعه به وظایف خود عمل کنند و مردم نیز با همراهی با مسئولان در راستای مقابله با جنگ نرم و اقتصادی تلاش کنند.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول