اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های دانشکده نفت:

دانشگاه جبهه جنگ نرم است / دعوت به حضور در تشییع شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشکده نفت اهواز با صدور بیانیه‌‌ای مشترک از اقشار مردم به ویژه دانشجویان برای شرکت در تشییع شهدای گمنام در این مرکز آموزش عالی دعوت کردند.

دانشگاه جبهه جنگ نرم است / دعوت به حضور در تشییع شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز در این بیانیه که از سوی انجمن علمی، گروه خیریه انصار، بیت القرآن الکریم، جامعه اسلامی دانشجویان، شورای صنفی و هیئت محبین اهل بیت (ع) دانشکده نفت اهواز به مناسبت تشییع شهدای گمنام در این مرکز آموزش عالی صادر شده، آمده است: امروز فرزندان این مرز و بوم در دانشگاه صنعت نفت مفتخرند به میزبانی شهدای گمنام و گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس. آنان که دل در گرو یار، جانانه ایستادند بر سربلندی این خاک عاشورایی تا به همه دنیا ثابت کنند این گفتار پیر جماران را، که اگر در مقابل دین ما بایستید در برابر تمام دنیای حقیر و مادیتان خواهیم ایستاد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آری فرزندان روح الله رفتند، تا به طعنه زنان عالم بگویند خمینی یاور داشت آن هم یاورانی از جنس بلور. بی ادعا رفتند و گمنام برگشتند و چه زیباست عشق را این چنین معنا کردن.

تشکل‌های دانشجویی دانشکده نفت اهواز در ادامه این بیانیه خود آورده‌اند: دانشگاهی که روزی نه چندان دور خود عرصه حضور قهرمانانی بود که بی ادعا به فکر اعتلای نام وطن بودند افتخار آن دارد که بار دیگر میزبان پاک‌ترین فرزندان این مرز و بوم است.

در بند دیگری از بیانیه خطاب به دانشجویان آمده است: آری برادر و خواهر دانشجو، شهید میهمان دانشگاه ماست تا یادمان نرود جنگ هنوز باقیست و تنها سنگراست که عوض شده. دیروز جبهه، دانشگاه شهادت بود و امروز دانشگاه، جبهه جنگ نرم است، راستی دانشجوی عزیز حواست هست؟ حواست هست چه مسئولیت سنگینی بر دوشمان نهاده شده است؟

در ادامه آورده شده است: شهید میهمان ماست تا به یادمان بسپاریم ما می‌توانیم به نیروی ایمان بر لشکر بزرگ و پوشالی دشمنان حق غلبه نماییم. به یادمان می‌آورد: «کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ.»

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه 29 آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) پیکر پاک دو شهید گمنام 19 و 20 ساله که اخیرا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده، در دانشگاه صنعت نفت اهواز تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول