اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش وپرورش:

خانواده هدف جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون وزیرآموزش و پرورش گفت: امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، خانواده‌ها را به خصوص در مناطق مرزی هدف قرار داده است.

خانواده هدف جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرشته حشمتیان بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار داشت: شاهد هستیم که دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی منحرف به دنبال ایجاد شکاف در خانواده است.

وی گفت: با توجه به کمبودهایی که در مناطق مرزی وجود دارد شورای آموزش و پرورش وظیفه دارد در حل موانع و مشکلاتی که در مسیر پرورش دانش آموزان این مناطق وجود دارد اهتمام ورزد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در جایی که احساس شد خانواده در خطر است باید آسیب‌شناسی شود زیرا تحکیم خانواده باعث تعالی اجتماعی و تکامل فردی می‌شود.

حشمتیان با اشاره به فرمایش مقام رهبری که ما باید قله نشین کشورهای اسلامی باشیم، گفت: در زمینه آسیب‌شناسی باید برنامه‌ریزی فرهنگی صورت گیرد و آموزش و پرورش در این زمینه نیازمند همراهی همه دستگاه‌های اجرایی است و همراهی این دستگاه‌ها نیز نیازمند مصوبات شورا‌های آموزش و پرورش است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان بر تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی و حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش به ویژه در استان‌های مرزی تاکید کرد.

انتهای پیام/2247/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول