اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه میامی:

حضور در جبهه‌های جنگ نرم به هوشیاری نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی گفت: حضور در جبهه‌های جنگ نرم و مقابله با دشمنان نظام اسلامی به هوشیاری نیاز دارد.

حضور در جبهه‌های جنگ نرم به هوشیاری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام اباذر محمدی عصر امروز در جمع سرگروه‌های صالحین میامی اظهار داشت: ارتباط سرگروه‌ها با مربیان، لازمه کار با متربیان و فراگیران در حلقه‌های صالحین است.

مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی اظهار داشت: ارتباط مستمر سرگروه‌ها و مربیان در تربیت و آموزش صحیح افراد در حلقه‌های صالحین مؤثر است؛ چرا که هماهنگی، اصلی اساسی در کار تربیتی است.

محمدی افزود: امروز وظیفه بسیجیان، حضور در حلقه‌های صالحین برای تربیت بهتر دینی و اخلاقی است.

وی بیان داشت: وظیفه دیگر بسیجیان، حضور در جبهه‌های جنگ نرم علیه دشمن است تا این توطئه دشمن با هوشیاری خنثی شود.

تیراندازی در مدارس آمریکا ناشی از خلأ معنویت است

یک کارشناس مذهبی نیز در ادامه اظهار داشت: با بررسی حوادث اخیر تیراندازی در مدارس آمریکا متوجه می‌شویم که دوری از دین و معنویت تبعات مختلفی را برای افراد و زندگی‏شان در پی دارد و این حوادث قطعاً ناشی از خلأ معنویت است.

حجت‌الاسلام محمد مداحی اظهار داشت: بعد از واقعه کربلا، باید نسبت به تبیین صحیح این واقعه عظیم و حفظ شعائر اسلامی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: باید جوانان به ویژه دانش‌آموزان را به سمت حفظ و ترویج شعائر اسلامی و مناسبت‏های مذهبی هدایت کنیم تا آنها هم با مسیر درست آشنا شوند.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: شهدا با تأسی به امام حسین(ع) به میدان رفتند و راه ما را برای رسیدن به قله سعادت و کمال گشودند.

مداحی یادآور شد: حفظ شعائر اسلامی توسط دانش‌آموزان، دشمنان را از نفوذ بین ما و جوانانمان ناامید می‌کند و باعث می‌شود تا آنها از مواضع پوچ خود عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام/22493/‌ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول