اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود خبر داد

تغییر کتاب آمادگی دفاعی مدارس در راستای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود از تغییر کتاب آمادگی دفاعی مدارس در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن خبر داد.

تغییر کتاب آمادگی دفاعی مدارس در راستای مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین یارمحمدی در کارگاه آموزشی معلمان درس آمادگی دفاعی شرق استان سمنان در شاهرود اظهار داشت: این کارگاه با توجه به بُعد مسافت و استفاده بیشتر معلمان درس آمادگی دفاعی از کارگاه آموزشی و با هماهنگی انجام شده با سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان و هماهنگی با آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی دو روزه معلمان درس آمادگی دفاعی شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی و مناطق بیارجمند و بسطام و امیرآباد در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی با طرح درس‌های ابلاغی از سازمان درباره نحوه تدریس و مسائل روز برگزار می‏شود.

فرمانده بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود با اشاره به مباحث آموزشی این کارگاه بیان داشت: در این کارگاه، مباحث آموزشی با عنوان ولایت فقیه، دفاع مقدس و جنگ نرم به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره سومین دوره‌ای است که در طول سه سال گذشته برگزار می‌شود، افزود: در این دوره، معلمان آمادگی دفاعی حضور دارند که در دوره‌های قبلی حضور نداشته‌اند یا جدیداً مدرس درس آمادگی دفاعی شده‌اند.

یارمحمدی اظهار داشت: با توجه به تغییر کتاب آمادگی دفاعی مدارس در راستای جنگ نرم و همچنین برگزاری سه مرحله عملی درس آمادگی دفاعی و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور لازم است تا این دوره‌ها برگزار شود.

فرمانده بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود گفت: هماهنگی‌های لازم در زمینه تدریس درست این درس در مدارس و جدی گرفتن این مبحث مهم برای دانش‌آموزان انجام می‏شود.

یارمحمدی با اعلام اینکه در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل می‌آید، بیان داشت: قبول‌شدگان در آزمون گواهی پایان دوره کسب می‌کنند و امیدواریم که مباحث طرح شده در کلاس‌ها را برای استفاده دانش‌آموزان به‏کار برند.

انتهای پیام/22493/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول