اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی قزوین:

منویات مقام معظم رهبری در دستور کار است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: در نظر داریم تا به طور جدی با کارکردهای لازم و بخشی از موضوعات الگوی صحیح زندگی که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند، منویات معظم‌له را در دستور کار قرار دهیم.

منویات مقام معظم رهبری در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای فرهنگ استان قزوین با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام جمعه قزوین و مدیران دستگاه‌های استان قزوین امروز در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین شفیعی‌ها دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین به حضور پیکر پاک شهید گمنام در این استان اشاره و اظهار داشت: یک بار دیگر فضای شهر ولایت‌مدار استان قزوین به حضور پیکر پاک و مطهر شهدای جنگ تحمیلی عطرآگین شد و حضور گسترده و باشکوه مردم قزوین در تشییع این پیکر پاک و مطهر ستودنی است.

وی ادامه داد: شهدایی که دل در گرو آن پیر فرزانه دادند و توانستند امروز امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند، عظیم بوده و ما هرچه داریم از این شهداست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در خصوص الگوی صحیح سبک زندگی توسط رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا به طور جدی با کارکردهای لازم و بخشی از موضوعات الگوی صحیح زندگی که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند، منویات معظم‌له را در دستور کار قرار دهیم.

شفیعی‌ها بیان کرد: کارگروهی در دبیرخانه تشکیل شده که نتایج آن در آینده ارائه خواهد شد.

وی از تلاش‌های ارزشمند صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص پوشش برنامه‌های دهه نخست ماه محرم در استان قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه ابوالحسن صادقی‌ جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی ابراز داشت: باید سعی کنیم از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین نظیر تبلیغات اسلامی، اوقاف و ائمه جمعه در راستای بررسی شاخص‌های مطرح شده و بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

صادقی‌ جهانی ادامه داد: وقتی که ائمه جمعه و روحانیون و دانشگاهیان به موضوعی بپردازند، تأثیرات خوبی به همراه خواهد داشت.

علی نعمت‌اللهی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این جلسه گزارشی از کارگروه بررسی مجالس ترحیم در قزوین ارائه کرد و مقرر شد نسبت به آگاهی‌بخشی و فراهم کردن فضای فرهنگی این موضوع از طریق رسانه‌های مختلف اقدام شود.

در پایان این جلسه آیت‌الله هادی باریک‌بین ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان قزوین در تشیع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در استان یادآور شد: با زنده نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا متوجه می‌شویم که این نظام به این راحتی به دست نیامده و باید همیشه قدردان شهدا باشیم.

انتهای پیام/77002/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول