اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قیروکارزین در مجلس:

مسئولان با تبعیت از منویات ‌رهبری ‌بهانه به دست دشمنان ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قیروکارزین در مجلس گفت: تمام مسئولان وظیفه دارند در چارچوب اسلامیت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری جمهوریت را قداست بخشیده جایگاه خود را در عرصه بین‌المللی مستحکم‌تر کنیم و هرگونه بهانه‌ای را از دشمن بگیریم.

مسئولان با تبعیت از منویات ‌رهبری ‌بهانه به دست دشمنان ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی عصر امروز امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: باید حرکت در خط امام و شهدا ویژگی تمام مسئولان باشد و همگی در راستای برقراری عدل و امر به معروفات و نهی از منکرات با توجه به پیام بزرگ عاشورا قدم برداریم.

فریدونی نشر اعمال صالح را از دیگر ویژگی‌های نهضت عاشورا دانست و ادامه داد: انجام اعمال صالح ما را در مسیر تمام فعالیت‌های زنگی موفق و پیروز می‌کند و مسئولان به عنوان خواص باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: زندگی در نظام مردم‌سالاری دینی یک افتخار است و اگر اصول انقلاب و ارزش‌ها رعایت شود به حفظ و تداوم حرکت آن کمک می‌کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز چشم دنیا به این کشور دوخته شده است تصریح کرد: تمام مسئولان وظیفه دارند در چارچوب اسلامیت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری جمهوریت را قداست بخشیده جایگاه خود را در عرصه بین‌المللی مستحکم‌تر کنیم و هرگونه بهانه‌ای را از دشمن بگیریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: ما چه از نظر دینی و چه در عرصه بین‌المللی این حق را به خود می‌دهیم که در برابر حمایت‌ها و کمک‌های همه‌جانبه غرب و استکبار به رزیم صهیونیستی برای قتل‌عام مردم در غزه و لبنان به نیروهای مقاومت حزب‌الله و حماس کمک کنیم.

فریدونی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات پروژه‌های بزرگ این شهرستان خاطرنشان کرد: پیگیر مشکلات این شهرستان در زمینه‌های مختلف بوده و هستیم و با توجه به فشارهای اقتصادی دشمنان و ایجاد برخی محدودیت‌ها تمام تلاش خود را برای رفع موانع و پیگیری امور و مشکلات مردم در مجلس انجام می‌دهیم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: تمام ادارات گزارش عملکرد و مشکلات خود را به نماینده مردم در مجلس ارائه دهند تا با پیگیری این امور گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام/ 2448/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول