اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

ترویج ارزش‌های دینی رسالت شورای فرهنگ عمومی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اردل گفت: وظیفه شورای فرهنگ عمومی ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در بین مردم است.

ترویج ارزش‌های دینی رسالت شورای فرهنگ عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌اسلام موسی سلمانپور پیش ازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید افکار عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به سمت و سوی فرهنگ تحقق وعده الهی به حرکت درآورد.

این مسئول افزود: شورای فرهنگ عمومی باید رابطه بین نهضت عاشورا و نهضت انتظار را در جامعه بسط و گسترش دهد به طوریکه تلاش همه برای انتظار باشد.

سلمانپور با اشاره به تعیین اولویت‌های موضوعات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان،  بیان داشت: وظیفه این شورا ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی در بین مردم است.

امام جمعه شهرستان اردل در ادامه جوانان ایران اسلامی را نسلی دیندار و انقلابی دانست و گفت: امروز نسل جوان کشورمان تشنه معارف دینی هستند که لازمست مسئولان برنامه مناسب در این خصوص داشته باشند.

وی شبهه افکنی در مسائل مختلف را نقشه امروز دشمنان برای خروج جوانان از مسیر تقوا و معرفت دینی اعلام کرد و بیان داشت: اگر ذهن و افکار نسل جوان از سوی غرب تسخیر شود، دشمن به اهداف خود رسیده است.

این مسئول بر ضرورت تقویت معرفت دینی در میان جوان ایران اسلامی تأکید کرد و متذکر شد: ارزش‌های متعالی دینی سدی محکم در برابر هجمه‌های گسترده غرب علیه نسل جوان کشورمان است.

این مسئول نسل جوان را سرمایه هر کشوری دانست و اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه تلاش‌های جوانان در عرصه‌های بین‌المللی نقش آفرین است.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول