اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 44 اثر

سوگواره عکس عاشورایی رودبار جنوب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سوگواره عکس عاشورایی شهرستان رودبار جنوب با ارائه 44 اثر هنرمندان در این شهرستان افتتاح شد.

سوگواره عکس عاشورایی رودبار جنوب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، صبح امروز با حضور فرماندار و معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افتتاحیه سوگواره عکس عاشورایی شهرستان رودبار جنوب در سالن گالری امام رضا(ع) این شهرستان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 44 اثر از هنرمندان این شهرستان در معرض دید علاقمندان قرار دارد، گفت: این تعداد اثر از بین 85 اثر رسیده به بخش مسابقه سوگواره انتخاب و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علی اکبری اظهار داشت: در کنار آثار راه‌یافته به بخش مسابقه سوگواره عکس عاشورایی رودبار جنوب، تعداد 22 اثر راه‌یافته به بخش مسابقه سوگواره عاشورایی جنوب استان در سال گذشته نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در پایان نمایشگاه سه نفر از برگزیدگان این نمایشگاه تقدیر می‌شوند، بیان داشت: در پایان نفر اول سوگواره لوح تقدیر به همراه 3 میلیون ریال جایزه نقدی ، نفر دوم لوح تقدیر به همراه 2 میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم نیز یک‌میلیون ریال به همراه جایزه نقدی سوگواره را دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این سوگواره نهم دیماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا چهار عصر از نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول