اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت فرهنگی شهرداری کرمان

سوگواره پوستر عاشورایی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: سومین سوگواره پوستر عاشورایی 18 و 19 آذرماه در محل فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود.

سوگواره پوستر عاشورایی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنرمندان گرافیست استان در رده‌های سنی مختلف در دو روز برگزاری سومین سوگواره پوستر عاشورایی با بهره‌گیری از حضور اساتید برجسته اقدام به تولید آثار هنری در زمینه عاشورا می‌کنند.

وی بیان کرد: در این سوگواره که در روزهای 18 و 19 آذرماه در محل فرهنگسرای کوثر برگزار می‌شود از حضور اساتیدی از جمله مجتبی یزدانپناه، امید مقدسی، محمد خضری‌مقدم، محمدرضا هاشمی‌نژاد و محمد علیزاده استفاده شده است.

حسینی ادامه داد: هنرمندانی که طرح اولیه خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کرده‌اند با حضور در این سوگواره طرح‌های خود را به طور کامل آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 200 اثر در این سوگواره ارایه شد که با انتخاب پنج اثر برتر 40 اثر نیز در بخش نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: 4 میلیون ریال به نفر اول، 3 میلیون ریال به نفر دوم و 2 میلیون ریال به نفر سوم این سوگواره اهدا می‌شود و همچنین برای شش اثر نیز بدون رتبه‌بندی یک میلیون ریال هدیه در نظر گرفته شده است.

این مسئول فرهنگی هنر را زبانی گویا و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: در معاونت فرهنگی و هنری شهرداری کرمان همواره تلاش شده تا با بهره‌گیری از استعدادهای هنرمندان جوان و نیز با استفاده مناسب از ظرفیت‌های هنری برای توسعه فرهنگی جامعه تلاش شود.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول