اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در مشهد

نمایشگاه عکس سوگواره لحظه‌های عاشورایی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه 62 اثر منتخب عکس چهارمین سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی در محل نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه عکس سوگواره لحظه‌های عاشورایی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود زارعیان؛ دبیر چهارمین سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی ظهر امروز در آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی در محل نگارخانه رضوان مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 18 تا 23 آذر ماه جاری در محل نگارخانه رضوان میزبان علاقمندان به هنر عکاسی است، تصریح کرد: در این نمایشگاه 62 اثر از 42 هنرمند عکاس از سراسر کشور در دو بخش جنبی و اصلی در معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شود.

دبیر چهارمین سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی گفت: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقمندان است.

زارعیان با اشاره به این مطلب که 4 هزار و 617 اثر در بخش عکس به دبیرخانه چهارمین سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی رسیده است، اذعان داشت: در این نمایشگاه 62 اثر منتخب این سوگواره برای علاقمندان به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بخش عکس چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی در دو بخش اصلی و جنبی برگزار شده است، تصریح کرد: روحانیت و نهضت حسینی، تبلیغ در محرم و صفر، مراسم سخنرانی، حضور علما در آئین‌های عزاداری و نقش روحانیت در ترویج معرفت عاشورایی از جمله موضوعات عکس‌های قابل ارائه در این نمایشگاه است.

رئیس اداره هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی به داوران بخش عکس چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی اشاره کرد و افزود: اسماعیل عباسی، کیارنگ علایی، سیدعباس میرهاشمی،کریم ملک‌مدنی، و سیدمجتبی‌ خاتمی داوری آثار بخش عکس این دوره از سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی را به عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/70019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول