اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زارعیان خبر داد

7 دی ماه اختتامیه چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی

خبرگزاری فارس: دبیر چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی گفت: آیین اختتامیه چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی 7 دی ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.

7 دی ماه اختتامیه چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود زارعیان دبیر چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال برگزاری منظم سه دوره سوگواره لحظه‌های عاشورایی در سال‌های گذشته و تلاش مستمر و پرشور در به نمایش گذاشتن ژرفای احساس، تألم و تعلق خاطر به فرهنگ عاشورا اختتامیه چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی با تکیه بر نگاه نافذ و عمیق فیلم‌سازان، فیلم‌نامه‌نویسان و عکاسان ایرانی برگزار می‌شود.

زارعیان با اشاره به اینکه اختتامیه چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی 7 دی ماه سال‌ جاری همراه با معرفی برگزیدگان این دوره از سوگواره برگزار می‌شود گفت: سوگواره سراسری لحظه‌های عاشورایی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سوگواره در سه بخش عکس، فیلم و فیلم‌نامه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون بیش از 4 هزار و 617 اثر در بخش عکس، یک هزار و 317 اثر در بخش فیلم و مابقی آثار متعلق به بخش فیلم‌نامه است.

رئیس اداره هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی در بخش‌های فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و فیلم‌نامه با محوریت روحانیون و تبلیغ معارف حسینی، تاثیرات فرهنگ حسینی در جامعه امروز، نگاه انسانی و فطری به عاشورا برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه فیلم‌سازی همزمان با برگزاری چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی خبر داد و افزود: نمایش فیلم‌های ارسالی و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم‌های راه یافته به چهارمین سوگواره لحظه‌های عاشورایی بخشی از برنامه‌های اختتامیه سوگواره لحظه‌های عاشورایی است.

انتهای پیام/70003/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول