اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران:

بیشتر پروژه‌های آبرسانی روستایی مازندران نیمه تمام ماند/ نیمی از مطالباتمان را طلبکاریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: در سال گذشته بیش از 56 میلیارد تومان اعتبار داشتیم اما در حال حاضر اکثر پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام است.

بیشتر پروژه‌های آبرسانی روستایی مازندران نیمه تمام ماند/ نیمی از مطالباتمان را طلبکاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به 340 هزار مشترک آب روستایی در مازندران اظهار داشت:2400 روستای بالای 20 خانوار در مازندران وجود دارد که 1600 روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران هستند.

برزگر پیش‌بینی درآمد شرکت در سال جاری را بیش از 6 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: تاکنون فقط 3 میلیارد تومان وصولی داشتیم و هنوز بیش از نیمی از مطالباتمان را طلبکاریم.

وی با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی روستایی افزود: سیل بیش از 6 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی 378 روستای استان خسارت وارد کرد که تاکنون هیچ مبلغ اعتباری برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل اختصاص نیافت.

برزگر با اشاره به 250 پروژه نیمه تمام تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 56 میلیارد تومان اعتبار داشتیم اما در حال حاضر اکثر پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام است.

دومین جشنواره بهینه‌سازی مصرف آب و برق برگزار شد

دومین جشنواره و نمایشگاه بهینه‌سازی مصرف آب و برق که توسط مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در مرکز استان افتتاح شده بود، پس از چهار روز به کار خود پایان داد.

مدیر عامل آبفار مازندران در بخش دیگری از سخنانش برگزاری جشنواره و نمایشگاه بهینه‌سازی مصرف آب و برق را گامی مثبت در راستای فرهنگ‌سازی برای مصرف صحیح انرژی به‌ویژه آب خواند و گفت: این جشنواره رویداد مهم فرهنگی، علمی و آموزشی است که در آن مردم روش‌های درست استفاده از آب و برق را فرا گرفتند.

برزگر به ارائه لوازم کاهنده مصرف آب و برق در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بازدیدکنندگان با وسایل جدید کاهند مصرف انرژی و دستگاه‌های مرتبط با فعالیت آبرسانی مانند اسکرابر( دستگاه خنثی‌ساز گاز کلر) دستگاه تصفیه آب و ... آشنا شدند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران نیز مهم‌ترین مؤلفه هر سازمان را اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی توسط روابط عمومی دانست و گفت: ما باید در تقویت روابط عمومی و واحد حقوقی که در شناساندن قانون به مردم تلاش می‌کنند، کوشا باشیم.

رمضان طهماسبی افزود: در دولت نهم و دهم بیش از 735 میلیارد تومان در بخش آب در مازندران سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول