اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

10 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری به مردم کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: 10 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه هم‌اکنون آماده واگذاری به مردم است.

10 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری به مردم کرمانشاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه حیدر مطاعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: 10 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه، هم‌اکنون آماده واگذاری به مردم است.

مطاعی افزود: هر روز از روند احداث پروژه‌های مسکن مهر استان بازدید می‌کنیم و حتی در یک مورد هم مشکلاتی چون ناهماهنگی یا وجود معارض وجود ندارد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: مسکن مهر استان با بهترین کیفیت و سرعت قابل قبول اجرایی در حال ساخت است و همین مسائل سبب شده است تا متقاضیان که تنها به 70 میلیون ریال سهم آورده مالک این واحدها شده‌اند، امروز شاهد افزایش چهار برابری ارزش منازل خود باشند.

 مطاعی با بیان اینکه 40 درصد از پروژه‌های عمرانی استان کرمانشاه در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی است، افزود: پروژه‌های بزرگی که در سه دور سفر هیئت دولت به استان و نیز سفر مقام معظم رهبری به تصویب رسیده است، هم اینک با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

وی راه‌آهن‌غرب در بخش کرمانشاه به خسروی را با بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار که دارای طول 300 کیلومتری است را نمونه‌ای از این مصوبات عنوان کرد و گفت: عملیات احداث راه‌آهن ‌غرب به برکت سفر رهبر معظم انقلاب در کمترین زمان ممکن وارد فاز اجرا شده و هم اینک تونل‌های مربوط به این پروژه در دست اجرا است.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی از استان کرمانشاه نیز به عنوان استانی ملی و موثر در عرصه‌های بین‌المللی یاد کرد.

علیرضا محفوظی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای موقعیت ممتاز استراتژیک و جغرافیایی است که برای منافع کشورمان دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: برخی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در استان کرمانشاه مانند راه‌آهن‌غرب و آزاد‌راه کربلا، فقط به کرمانشاهیان متعلق نیست و همه مردم ایران در این پروژه‌ها سهیم هستند.

محفوظی گفت: به همین دلیل نگرش متفاوتی در احداث و روند اجرایی این پروژه‌ها در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد زیرا این پروژه‌ها دارای بازخوردهای بین‌المللی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کرمانشاه، ادامه داد: برای پیشرفت امور و به‌خصوص پروژه‌های سفر رهبری و سفرهای سه‌گانه دولت به استان کرمانشاه، این مدیر را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

گفتنی است حسین فدایی به عنوان قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/2700/ع /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول