اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی کرمان:

آموزش‌های دانشگاهی با بازار کار فاصله دارد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: فاصله میان آموزش‌های دانشگاهی با بازار کار زیاد و سعی ما بر این است که با دوره‌های تخصصی کوتاه مدت این خلاء‌ها را پر کنیم.

آموزش‌های دانشگاهی با بازار کار فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین پورموسی صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین همایش نقش فناوری اطلاعات و سومین گردهمایی مدیران آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: آموزش محور اصلی کار در هر سازمان است و مدیران آموزشی نیز باید نیازهای مجموعه خود را شناسایی و به منظور ارائه خدمات بهتر آموزش‌ها را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه فاصله میان آموزش‌های دانشگاهی با بازار کار زیاد است، ابراز داشت: سعی ما بر این است که فضای مورد نیاز جامعه و خلاء‌های موجود را شناسایی کرده و با دوره‌های تخصصی کوتاه مدت پر کنیم.

پورموسی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان کرمان از سال 59 تاکنون فعالیت‌های متعددی در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و مباحث پشتیبانی را در سطح کشور به انجام رسانده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی کرمان دستاوردهای خوبی نیز در زمینه نظامی، فرهنگی، هوا و فضا و همایش‌های گسترده علمی داشته است. 

پورموسی تصریح کرد: تفاوت فعالیت‌های جهاد دانشگاهی با دیگر مراکز در این است که فعالیت‌های خود را با هدف تبدیل ایده به محصول آغاز می‌کند و تاکنون نیز توانسته موفقیت‌های کشوری به دست آورد و جهاد دانشگاهی آماده حضور محققان و پژوهشگران است.

به گزارش فارس، دومین همایش نقش فناوری اطلاعات در تحقق دانش‌محوری و سومین گردهمایی مدیران آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور 500 نفر از مدیران آموزشی دستگاه‌ها و دانشجویان به مدت یک روز در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول