اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان:‌

«ما می‌توانیم» فلسفه شکل‌گیری جهاد دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت:‌ «ما می‌توانیم» فلسفه شکل‌گیری جهاد دانشگاهی از سوی امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

«ما می‌توانیم» فلسفه شکل‌گیری جهاد دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان آب و آیینه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با تدبیر امام خمینی(ره) و برای جامه عمل پوشاندن به شعار «ما می‌توانیم» در نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با هدف اعتماد به جوانان تشکیل شده است، افزود: این نهاد فرهنگی فرصت‌های لازم را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در چهار حوزه پژوهش و فناوری، اشتغال دانش‌آموختگان، فرهنگی و آموزشی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در این حوزه‌ها اقدامات مختلفی را در جامعه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش پژوهشگاه رویان و سینا در حال حاضر حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، خاطرنشان کرد:‌ در حوزه فرهنگی نیز خبرگزاری دانشجویان ایران، خبرگزاری قرآنی ایکنا و مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پیشگام هستند.

* تکیه به نیروی جوان از اهداف جهاد دانشگاهی است

عباسی میانگین سنی کارمندان جهاد دانشگاهی استان زنجان را 32 سال عنوان کرد و افزود: تکیه به نیروی جوان و کارآمد جامعه از اهداف این نهاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر جهاد دانشگاهی زنجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تصریح کرد: از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این نهاد فرهنگی فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بر محور فرهنگ حرکت می‌کند، افزود: اعتقاد راسخ داریم که باید هر فعالیتی دارای پیوست فرهنگی باشد.

وی تاکیدات مقام معظم رهبری را نصب‌العین جهاد دانشگاهی دانست و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه جهادگران عرصه علم و تلاش است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول