اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

حماسه 9 دی اثبات وفاداری ملت ایران به ولایت بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی با حضور یکپارچه و بی‌نظیر، وفاداری خود را به ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ثابت کردند.

حماسه 9 دی اثبات وفاداری ملت ایران به ولایت بود

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سالروز حماسه عظیم نهم دی ملت ایران در سال 88 اظهار داشت: این روز تبلور حضور عینی ملت ایران در حمایت از نظام و ولی‌فقیه است.

وی حماسه‌آفرینی ملت ایران را در حماسه نهم دی یادآور شد و تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی و بصیرت خود همه توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی و بار دیگر ثابت کردند که تا آخرین قطره‌های خون خود از حریم ولایت دفاع می‌کنند.

سعیدی نهم دی را نقطه اوج ولایت‌مداری ملت ایران دانست و بیان داشت: ملت ایران در این روز با حضور یکپارچه و بی‌نظیر وفاداری خود را به ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ثابت کرده و نشان دادند که اهانت به ارزش‌های اسلامی را هیچ‌گاه تحمل نمی‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم دی ماه به ویژه برای جوانان خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کرد در برابر قلدران با صلابت ایستاده و ذره‌ای از تبعیت امام امت و خلف صالح ایشان کوتاه نمی‌آیند.

سعیدی با اشاره به اینکه به منظور پاسداشت این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است، گفت: فرهنگ و ارشاد استان کرمان پیش از این طرحی را به اجرا گذاشت و با استفاده از افراد متخصص اقدام به جمع‌آوری و شناسایی اشعار و سروده‌هایی با موضوع ولایت در کشور کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با جمع‌آوری صدها قطعه شعر با محوریت بصیرت و ولایت ادامه یافت، عنوان کرد: سپس بهترین اشعار انتخاب و در قالب کتابی با نام روایت عمار در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/2446/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول