اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

بصیرت ملت ایران در حماسه 9 دی تجلی یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: ملت ایران در حماسه بزرگ 9 دی ماه سال 88 عمق بصیرتشان را نشان دادند و با این کار خود بساط فتنه را برچیدند.

بصیرت ملت ایران در حماسه 9 دی تجلی یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از راین بهنام سعیدی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار راین به حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دشمنان تمام تلاش و سعی خود را به کار بستند تا این نظام را سرنگون کنند و یا اینکه بین ارزش‌های امام راحل در ابتدای انقلاب و مردم فاصله بیندازند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آنها تمام سیاست‌مداران و طراحان خود را جمع کردند تا با برنامه‌ریزی دقیق زمینه نابودی این انقلاب را فراهم آوردند و زمانی که دیدند، دست‌نشانده آنان موفقیتی کسب نکرد دست به فتنه زدند و آن ماجراها را به وجود آوردند.

سعیدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها قبل این فتنه را پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان در این زمینه ایمان مردم و وجود ولایت و رهبری را نادیده گرفته بودند و همین دو عامل مهم سبب شکست و پدید آمدن حماسه بزرگ 9 دی شد.

وی با بیان اینکه در این حماسه میلیون‌ها نفر انسان آزاده عمق بصیرتشان را نشان دادند و با این کار خود بساط فتنه را برچیدند، بیان کرد: البته اینکه فکر کنیم آنها دست از تلاش‌های خود بر می‌دارند فکر خامی است و ما باید همیشه هوشیار و بیدار باشیم.

فرماندار کرمان از عملکرد بخشدار سابق راین ابراز رضایت کرد و با آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید گفت: در انجام مسئولیت‌ها مسیر ما را مقام معظم رهبری تعیین و مشخص می‌کنند و نباید به دنبال حاشیه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول