اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

حماسه 9 دی نمایشگر اوج بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: خلق حماسه 9 دی نمایشگر اوج بصیرت ملتی است که همیشه سعی کردند دشمن‌شناس و وقت‌شناس بوده و از حریم نظام اسلامی دفاع کنند.

حماسه 9 دی نمایشگر اوج بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: با حضور مردم در صحنه در تمام مقاطع بساط فتنه‌گران برچیده شده و محوریت حق و باطل بودن حرکت شیاطین نمود و جلوه‌ای واقعی پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه حقیقت 9 دی در حضور و زمان‌شناسی مردم رخ نموده است، تصریح کرد: اگر به فتنه‌های تاریخی نگاه کنیم همیشه دیر حرکت کردن مردم زمینه گسترش فتنه را به وجود آورده است در حالی که ملت ایران با زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ارزشمند خود به موقع فتنه‌ها را در تمام مقاطع خنثی کردند و اوج وفاداری خود را به ولایت نشان دادند.

رحیمی از حماسه 9 دی به عنوان تجلی عزت و کرامت دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در حقیقت در این روز ولایت فقیه جلوه و جبروتی حقیقی پیدا کرد و شاخ شیاطین و جبهه استکبار شکسته شد و ملت در این روز با درایت و تقوا، سعه‌صدر و بصیرت به همه اعلام کرد که این انقلاب با هدایتگری‌های رهبر معظم انقلاب در اوج عزت و عظمت قرار دارد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: خداوند پاداش این ملت ولایت‌مدار را در گردنه‌ها و گذرگاه‌های سخت به شایستگی داده است و نگذاشته این ملت در عقبه‌ها و گردنه‌های سخت گرفتار غرور نابه‌جا شود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مردم ما در 9 دی هم‌صدا با رهبر معظم انقلاب و در تبعیت از آرمان‌های اصیل این نظام حماسه‌ای جاودانه خلق کرده‌اند که در تاریخ این کشور این حماسه جاودانه و ماندگار می‌باشد.

امام جمعه نمین از این روز به عنوان بزرگداشت وحدت ملی، انسجام اسلامی براساس آموزه‌های دینی تولی و تبری یاد کرد و ادامه داد: در حقیقت روز 9 دی همدلی و هم‌افزایی یاران انقلاب در برابر شیاطین روزگار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون فرماندار شهرستان نمین نیز با بیان اینکه فتنه سال 88 تقابل شیاطین با حقیقت انقلاب اسلامی بود، گفت: دشمنان با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات با تمام توان وارد شده بودند تا دو اصل ولایت و مردم را از نظام بگیرند.

یونس خانی با اعلام اینکه دشمن همچنان زخم خورده و مراقب گذرگاه‌های دیگر است، افزود: یقین داشته باشیم که دشمن ساکت و آرام ننشسته و همچنان سعی می‌کند کید خود را نمایان کند و این ملت را از صحنه روزگار و تحولات جهانی حذف کرده و یا به انحراف بکشاند.

انتهای پیام/62004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول