اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ملت ایران در حماسه 9 دی با ولایت پیمان بستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: در حماسه نهم دیماه مردم ایران اسلامی به میدان آمدند و بصیرت، آگاهی و قدرشناسی خود را نشان دادند و با ولایت پیمان بستند.

ملت ایران در حماسه 9 دی با ولایت پیمان بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغات اسلامی این شهرستان با موضوع حماسه 9 دی اظهار داشت: اگر ولایت و حاکمیت معصوم در جامعه باشد، نماز، زکات، حج، روزه و تمام احکام دینی درست برگزار و ادا می‌شود.

وی با بیان اینکه کشورهایی مانند مصر، سوریه و ... ولی فقیه ندارند و برای همین دچار آشوب شده‌اند، افزود: امروز به برکت اصل ولایت فقیه و رهبری فقیه عادل مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها شکست خورد و اصل ولایت در جامعه ایران وجود دارد.

امام جمعه بافت بیان داشت: در واقعه تلخ ششم دی سال 88 دشمن ستون و خیمه کشور ایران که اصل ولایت است را هدف قرار داد، فتنه‌گران به خیابان‌ها آمدند و به عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) توهین کردند و هدف آنها این بود ولایت را از جامعه و مردم بگیرند.

وی تصریح کرد: در نهم دیماه سراسر ایران اسلامی به میدان آمدند و بصیرت، آگاهی و قدرشناسی خود را نشان دادند و با ولایت پیمان بستند که با این حضور توطئه دشمن خنثی شد.

امام جمعه بافت ابراز داشت: در بحث هیئت‌های مذهبی به ساماندهی نیاز داریم تا هیئت‌ها از یک مکان فرماندهی شوند و به این وسیله وحدت، همدلی و برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد و در روز اربعین عزاداری باشکوهی داشته باشیم.

انتهای پیام/80024/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول