اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

حماسه 9 دی روز سرنوشت‌سازی در تاریخ ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: حماسه 9 دی‌ماه روز سرنوشت‌سازی برای تاریخ این سرزمین و ملت ایران است.

حماسه 9 دی روز سرنوشت‌سازی در تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل عساکره عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آبادان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: این حادثه در تاریخ ایران سرنوشت ساز بوده و نباید از خاطره‌ها پاک شود.

وی ادامه داد: همه ارگان‌های اجرایی شهرستان باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و فعالیت‌های مختلف از محو شدن یاد و خاطره این روز در حافظه تاریخی کشور و مردم شهرستان جلوگیری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های بصیرتی در زمینه تبیین این حادثه، برگزاری مجالس شعر و شب شعر، شرکت در تجمع روز جمعه هشتم دی ماه در مصلای آبادان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های مناسبتی در رابطه با حماسه نهم دی‌ماه است.

وی در پایان گفت: همه شهروندان باید در کنار مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان با شرکت در همایش‌ها و برنامه‌های مختلف مناسبتی این روز برای ثبت حافظه تاریخ ملت ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/72001/ذ/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول