اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری 9 دی را خلق کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: هدایت‌های مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت 9 دی را خلق کرد.

هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری 9 دی را خلق کرد

ابولفظل طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری تاکنون به علت ستیز با ظلم و ستم و بی‌عدالتی و به خطر انداختن منافع نامشروع ابرقدرت‌ها همواره مورد کینه و دشمنی استکبار قرار گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول حیات پربرکت خود همواره در معرض توطئه و دسیسه قرار داشته که هر یک از این توطئه‌ها می‌توانست هر نظامی را از پا در آورد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اسلامیت، رهبری الهی و مردمی بودن را سه عنصر مهم عبور نظام از امواج توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: دشمن پس از ناکامی در عرصه‌های مختلف انقلاب  بیشتر توان و امکانات خود را روی انتخابات سال 88 متمرکز کرده بود تا با استفاده از عناصر خود فروخته و سسست عنصر داخلی به زعم خود جهت و مسیر انقلاب را از مسیر ارزش‌ها و اهداف انقلاب خارج سازد.

طاهرخانی با اشاره به هدایت، مدیریت و تدابیر بی‌نظیر مقام معظم رهبری در فتنه 88 بیان کرد: علی‌رغم اینکه دشمن در فتنه 88 بیشتر توان و نیروی خود را در تخریب عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه متمرکز کرده بود اما به‌لطف خداوند و مظلومیت و صداقتی که امام خامنه‌ای از آن بهره‌مند هستند، توانستند با اقتدار کشتی انقلاب را از امواج فتنه 88 به سلامت به ساحل 9 دی برسانند.

وی تأکید کرد: در فتنه 88 بار دیگر نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در هدایت و رهبری شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همگان روشن شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: زنده نگهداشتن حماسه 9 دی به عنوان یک روز سرنوشت‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه شرعی و ملی همه است.

طاهرخانی از برنامه‌های ویژه به مناسبت 9 دی در استان قزوین خبر داد و گفت: شرایط ویژه جهانی و بیداری اسلامی منطقه می‌طلبد که برنامه‌های حماسه 9 دی با شکوه و اقتدار بیشتر برگزار شود.

این مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه پدید آورنده 9 دی اقشار مختلف مردم هستند، باید محور برنامه‌های این روز بیشتر مردم باشند.

انتهای پیام/2667/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول