اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

ابعاد حماسه 9 دی برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: حماسه 9 دی برخاسته از عمق بصیرت، آگاهی و بینش زوال‌ناپذیر ملت ایران بود.

ابعاد حماسه 9 دی برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9دی استان، از این روز به عنوان انقلاب سوم ملت ایران یاد کرد و گفت: یک بار دیگر مخالفان نظام و اصل ولایت فقیه به برکت بصیرت و آگاهی مردم، از صفحه روزگار محو و به زباله‌دان تاریخ روانه شدند.

وی افزود : حماسه 9 دی، یادآور حرکت بزرگ ملت ایران در 23 تیر ماه 87 بود که انقلاب اسلامی را برای سالیان متوالی بیمه کرد.

وی حماسه 9 دی را برخاسته از عمق بصیرت، آگاهی و بینش زوال‌ناپذیر ملت قهرمان ایران دانست و گفت: زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری از جمله الزامات شکل‌گیری بصیرت است.

غفاری وابستگی به دنیا، اشرافی‌گری و ولایت‌گریزی را سه عامل مهم برای عقب‌ماندگی و عدم بصیرت ذکر و تاکید کرد: باید ابعاد این حماسه بزرگ، برای نسل جوان تبیین شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در حرم مطهر رضوی با حضور اساتید برجسته در روزهای هفتم، هشتم و نهم دی ‌ماه سال جاری و برپایی جلسات پرسش و پاسخ در پنج دانشگاه مشهد، همچنین تجمع بزرگ بسیجیان در حسینیه امام خمینی مشهد از جمله برنامه‌های مصوب این جلسه بود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول